Депутати Європейського парламенту, зокрема з найбільшої та найстарішої фракції — Європейської народної партії (EPP Group), висловили своє незадоволення щодо заборони автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння (ДВЗ). Вони оприлюднили меморандум, який закликає до перегляду кліматичної стратегії Європейської комісії в контексті автомобільної промисловості, пише Автосвіт.
Нагадаємо, що автомобільна галузь Європейського Союзу відіграє важливу роль, генеруючи близько 7% валового внутрішнього продукту та забезпечуючи роботою 13,8 мільйона людей. Якщо автомобільна промисловість зазнає кризу, це може завдати серйозного удару по економіці регіону. Експерти вважають побоювання євродепутатів обґрунтованими, адже продажі електромобілів демонструють зниження, в той час як деякі компанії, такі як Volkswagen та Stellantis, вже відчули кризу.
EPP Group запропонувала скасувати заборону на продаж нових легкових та легких комерційних автомобілів з ДВЗ. Вони вважають, що цей документ суперечить законодавству ЄС, адже скасовує принцип технологічної нейтральності, позбавляючи споживачів права вибору. Депутати зазначають, що зменшувати шкідливі викиди можна не лише за рахунок переходу на електромобілі, а й за допомогою альтернативних видів пального, таких як синтетичне, біо або водень, а також плагін-гібридів.
Це цікаво: 7 кращих дизельних двигунів, які довго служать і не підводять
У меморандумі EPP Group також піднято питання про активне фінансування розробок у галузі штучного інтелекту, автономного управління та нових видів пального. Депутати вважають важливими інвестиції в інфраструктуру, відмову від штрафів для автомобільних виробників та інтеграцію з іншими секторами економіки. Це, на їхню думку, сприятиме зменшенню залежності автомобільної промисловості від імпорту сировини, зокрема тих матеріалів, які йдуть на виготовлення акумуляторів.
Для підтримки продажу екологічних автомобілів країни-члени ЄС можуть впроваджувати різноманітні програми, такі як пільги на придбання авто, зниження ПДВ або субсидований лізинг. Загалом, EPP Group пропонує менш жорсткий підхід до досягнення кліматичної нейтральності.
Наскільки ці пропозиції відповідатимуть цілям Європарламенту, поки що залишається під питанням. Варто зазначити, що не всі країни ЄС підтримують заборону на продаж автомобілів з ДВЗ, і тепер у них з’явилася потужна підтримка.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Поліція Україні попереджає водіїв про ризик отримання неправомірних штрафів на парковках. Дізнайтеся, як себе захистити.
На виїзді з Києва розпочали добудову транспортної розв'язки, залишеної іноземним підрядником через війну. Виконуються підготовчі…
На кордоні з Польщею відкриється новий пункт пропуску "Нижанковичі – Мальховичі". Додаткові можливості для українців…
Верховна Рада відтермінувала впровадження екологічних норм «Євро-6» для транспорту до 2027 року. Нові норми почнуть…
Полировка кузова – складна процедура, що потребує професійного підходу. Не ризикуйте самостійно, адже неправильна полировка…
Дізнайтеся про 5 поширених зимових помилок водіїв, які можуть призвести до неприємностей на дорозі. Оберігайте…