Categories: Автоновини

Найбільший позашляховик Toyota отримав цікаву версію

Нова модифікація Toyota Sequoia AT37 представлена з вражаючими позашляховими шинами та вдосконаленим захистом днища. Підвіску автомобіля посилили, а відстань від землі збільшили до 256 мм.

2023 рік приніс новину для Toyota Sequoia у вигляді моделі AT37, спеціально адаптованої для важкого бездоріжжя. Згідно з інформацією, яка надходить з сайту Arctic Trucks, ісландське ательє, відоме своєю експертизою в галузі позашляхових транспортних засобів, взяло на себе тюнінг Toyota Sequoia. Базовою моделлю стала версія TRD Pro, вже вирізняючись від заводу підвищеною прохідністю, але тепер отримала ще більше екстремальних змін. Вартість пакету модифікацій оцінюється в $15 000.

Кліренс автомобіля Toyota Sequoia зріс з 231 мм до вражаючих 256 мм. Кут в’їзду збільшено до 26°, а з’їзду — до 30°. Для забезпечення додаткового захисту днища встановлено спеціальні елементи, а також доступна опція встановлення лебідки та шноркеля для подолання водних перешкод.

Особливістю стали величезні бездоріжжями 37-дюймові шини, що вимагали розширення колісних арок та встановлення збільшених бризковиків. Підвіску позашляховика також посилили.

Toyota Sequoia AT37 обладнана стандартною гібридною системою i-Force. 3,5-літровий V6 твін-турбо та електромотор в сумі розвивають 443 к.с. Повний привід доповнено понижувальною передачею та набором режимів для різних типів бездоріжжя.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Олександр Успішний

Я понад 8 років працюю з автомобільною тематикою й добре знаю, чим живе автосвіт — від нових моделей і технологій до ринку вживаних авто. Щодня відстежую новини, тенденції та експертні огляди, щоб читачі отримували лише актуальну й достовірну інформацію. Моя мета — робити автомобільні новини цікавими не лише для фахівців, а й для всіх, хто любить машини. У кожному матеріалі я поєдную аналітику, досвід і просту, зрозумілу подачу. Вірю, що якісна авто-журналістика має не лише інформувати, а й допомагати водіям приймати правильні рішення.

Recent Posts

ТОП-7 дизельних кросоверів із двигунами, які служать 400–500 тис. км

Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…

2 години ago

ТОП-7 майже “вічних” дизельних двигунів

Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…

2 години ago

Топ-5 кросоверів з майже «вічними» двигунами

Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…

17 години ago

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

2 дні ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

3 дні ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

3 дні ago