Categories: Автоновини

Нардепи пропонують повернути нульове розмитнення, але не для всіх

Нардепи пропонують тимчасово скасувати ввізне мито, ПДВ та акцизи для імпортних автомобілів, які завозяться для потреб військових. За умови, що закупівлі будуть фінансуватися місцевими бюджетами, це передбачено у законопроєктах №10219 та №10220.

Згідно з проектом №10219, передбачається скасування ввізного мита. У свою чергу, проект №10220 передбачає скасування податку на додану вартість та акцизного податку. Ці пільги застосовуватимуться до транспортних засобів, що закуповуються за рахунок коштів місцевих бюджетів та передаються Збройним Силам України без будь-якої компенсації.

Зокрема, скасування податків стосуватиметься моторних транспортних засобів, розрахованих на перевезення 10 осіб і більше, легкових автомобілів, за винятком конкретних типів кузовів, гоночних автомобілів та моторних транспортних засобів спеціального призначення, крім автобурових та автобетономішалок.

Законопроєкт передбачає, що передача транспортних засобів отримувачам повинна відбутися протягом 45 календарних днів з моменту завершення митного оформлення. У випадку порушення строку або неналежного використання транспортних засобів, платник податків повинен сплатити податок на додану вартість та акцизний податок, які мали бути сплачені при ввезенні.

За пояснювальною запискою, лише минулого року з-за кордону було завезено та передано для потреб військових понад 60 тисяч автомобілів. Цей процес, як правило, відбувається за участю волонтерів та благодійних організацій. Враховуючи короткий термін служби транспортних засобів на фронті, необхідність їх постійного поповнення виправдована, оскільки під час активних бойових дій транспорт часто піддається пошкодженням, які неможливо відновити.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

ТОП-7 дизельних кросоверів із двигунами, які служать 400–500 тис. км

Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…

2 години ago

ТОП-7 майже “вічних” дизельних двигунів

Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…

3 години ago

Топ-5 кросоверів з майже «вічними» двигунами

Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…

18 години ago

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

2 дні ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

3 дні ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

3 дні ago