Categories: Автоновини

Нардепи пропонують повернути нульове розмитнення, але не для всіх

Нардепи пропонують тимчасово скасувати ввізне мито, ПДВ та акцизи для імпортних автомобілів, які завозяться для потреб військових. За умови, що закупівлі будуть фінансуватися місцевими бюджетами, це передбачено у законопроєктах №10219 та №10220.

Згідно з проектом №10219, передбачається скасування ввізного мита. У свою чергу, проект №10220 передбачає скасування податку на додану вартість та акцизного податку. Ці пільги застосовуватимуться до транспортних засобів, що закуповуються за рахунок коштів місцевих бюджетів та передаються Збройним Силам України без будь-якої компенсації.

Зокрема, скасування податків стосуватиметься моторних транспортних засобів, розрахованих на перевезення 10 осіб і більше, легкових автомобілів, за винятком конкретних типів кузовів, гоночних автомобілів та моторних транспортних засобів спеціального призначення, крім автобурових та автобетономішалок.

Законопроєкт передбачає, що передача транспортних засобів отримувачам повинна відбутися протягом 45 календарних днів з моменту завершення митного оформлення. У випадку порушення строку або неналежного використання транспортних засобів, платник податків повинен сплатити податок на додану вартість та акцизний податок, які мали бути сплачені при ввезенні.

За пояснювальною запискою, лише минулого року з-за кордону було завезено та передано для потреб військових понад 60 тисяч автомобілів. Цей процес, як правило, відбувається за участю волонтерів та благодійних організацій. Враховуючи короткий термін служби транспортних засобів на фронті, необхідність їх постійного поповнення виправдована, оскільки під час активних бойових дій транспорт часто піддається пошкодженням, які неможливо відновити.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

Топ-5 кросоверів, які часто підводять власників: моделі, що створюють більше проблем, ніж радості

Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…

43 хвилини ago

Топ-10 найстійкіших до іржі вживаних авто: моделі, що не «сипляться» навіть після років експлуатації

Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…

2 години ago

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

2 години ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

23 години ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

24 години ago

Як часто і кому обов’язково проходити техогляд у 2025 році

ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…

1 день ago