Купуючи старий автомобіль, варто бути готовим до того, що з часом можуть виникати певні поломки, характерні для пробігу машини. Видання Авто24 проаналізувало досвід водіїв і визначило кілька важливих моментів, після яких деякі частини автомобіля починають виходити з ладу.
Читайте також:
Як легко очистити лід з лобового скла: поради для водіїв
Як водії можуть законно уникати штрафів за порушення стоп-лінії
30-40 тисяч кілометрів пробігу: зношуються гальмівні колодки, тяги стабілізатора.
60-80 тисяч кілометрів пробігу: виходять з ладу приводні ремені, ролики, помпа, закінчуються охолоджувальна та гальмівна рідини. Знову зношуються гальмівні колодки і тяги стабілізатора.
100-120 тисяч кілометрів пробігу: можуть з’явитись проблеми з двигуном, такі як підтікання оливи або антифризу. Якщо у вас машина з МКПП, можлива потреба в заміні зчеплення і демпферного маховика.
150-180 тисяч кілометрів пробігу: починаються проблеми з рульовою рейкою, амортизаторами підвіски.
200-250 тисяч кілометрів пробігу: більшість деталей наближаються до кінця свого ресурсу. Потрібна заміна турбіни, каталізатора, сажового фільтра, а також ремонт АКПП та двигуна (заміна поршневих кілець).
Понад 300 тисяч кілометрів: часто постає питання, чи варто продовжувати експлуатацію, оскільки витрати на ремонт можуть перевищити вартість автомобіля.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…
Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…
Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…
ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…
Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…
Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…