Купуючи старий автомобіль, варто бути готовим до того, що з часом можуть виникати певні поломки, характерні для пробігу машини. Видання Авто24 проаналізувало досвід водіїв і визначило кілька важливих моментів, після яких деякі частини автомобіля починають виходити з ладу.
Читайте також:
Як легко очистити лід з лобового скла: поради для водіїв
Як водії можуть законно уникати штрафів за порушення стоп-лінії
30-40 тисяч кілометрів пробігу: зношуються гальмівні колодки, тяги стабілізатора.
60-80 тисяч кілометрів пробігу: виходять з ладу приводні ремені, ролики, помпа, закінчуються охолоджувальна та гальмівна рідини. Знову зношуються гальмівні колодки і тяги стабілізатора.
100-120 тисяч кілометрів пробігу: можуть з’явитись проблеми з двигуном, такі як підтікання оливи або антифризу. Якщо у вас машина з МКПП, можлива потреба в заміні зчеплення і демпферного маховика.
150-180 тисяч кілометрів пробігу: починаються проблеми з рульовою рейкою, амортизаторами підвіски.
200-250 тисяч кілометрів пробігу: більшість деталей наближаються до кінця свого ресурсу. Потрібна заміна турбіни, каталізатора, сажового фільтра, а також ремонт АКПП та двигуна (заміна поршневих кілець).
Понад 300 тисяч кілометрів: часто постає питання, чи варто продовжувати експлуатацію, оскільки витрати на ремонт можуть перевищити вартість автомобіля.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
На європейських дорогах з’являється новий тип дорожньої розмітки у вигляді білих кіл. Видання Telegrafi роз’яснило,…
Зима — це не лише сніг і мороз, але й справжнє випробування для водіїв. Проблеми…
Дизельні авто мають багато переваг перед бензиновими: вони економічніші, надійніші та забезпечують високий крутний момент.…
Господарське мило в машині може здатися звичним. Воно добре очищає руки від масел та бруду,…
Іноді водій може відчути вібрацію в рульовому колесі. Багато хто в такому випадку вважає, що…
Німецький автогігант BMW виробляє автомобілі, які славляться своїм стилем, потужністю та новітніми технологіями. Однак власники…