Nissan відкликає пів мільйона автомобілів через проблеми з двигунами
Неочікувано для автовласників, Nissan минулого тижня оголосив про відкликання майже пів мільйона автомобілів у США та Канаді. Основна причина цього рішення – виявлені проблеми в двигунах VC-Turbo, які встановлюють не тільки на автомобілі Nissan, а й на моделі Infiniti, пише uamotors.com.ua.
Що сталося?
Відкликанню підлягають моделі Altima 2019-2020 років, Rogue 2021-2024 років, QX50 2019-2022 років і QX55 2022 року. Американське агентство безпеки дорожнього руху повідомило про потенційно браковані підшипники в двигунах, які можуть призвести до серйозних поломок у майбутньому.
Що робити власникам?
На початку серпня власники отримають повідомлення про відкликання. За даними Nissan, у США відкликають понад 443 тисячі автомобілів, у Канаді – майже 38 тисяч. Дилери перевірятимуть двигуни на наявність металевих частинок. Якщо такі виявляться, двигун або відремонтують, або ж замінять. Якщо ж сторонніх частинок не буде, на трициліндрових моторах 1.5 VC-Turbo замінять прокладку піддону та масло, а блок управління двигуном перепрошють. Для 2.0-літрових моторів достатньо буде просто замінити мастило.
Проблеми не зупиняють розвиток Nissan
Незважаючи на ці неприємності, компанія активно розвивається. Разом з китайським Dongfeng Nissan заснувала нову спільну компанію з капіталом 1 млрд юанів, щоб експортувати новий електроседан Nissan N7 до Південно-Східної Азії, на Близький Схід та, можливо, до Європи.
Електроседан N7 вже здобув популярність у Китаї завдяки своєму сучасному дизайну і доступній ціні. Хоча автомобіль не буде продаватися в США, Nissan і Dongfeng планують розширити його поставки за межами Китаю. Нагадаємо, що нову експортну компанію було засновано в червні, при цьому 60% акцій належить Nissan.
Перші поставки за кордон планують на наступний рік. Чутки свідчать, що Nissan також має намір експортувати електричний Z9 або пікап Frontier Pro з гібридною установкою. Усе це потребує адаптації електроніки, тому Nissan вже співпрацює з місцевою компанією IAT Automobile Technology для розробки нового програмного забезпечення, яке зможе відповідати вимогам різних ринків.
Вам також може бути цікаво:
- Топ-5 вживаних дизельних позашляховиків, які варто обходити стороною, щоб не жити на СТО
- Топ-5 позашляховиків, які найдешевше утримувати
- Штраф до 70 000 гривень та позбавлення прав: де водіям суворо заборонено курити за кермом