Categories: Автоновини

Нова Mazda CX-5: радикально оновлений кросовер представили офіційно

Культова модель від Mazda Motor переходить у третє покоління

Компанія Mazda офіційно представила модернізовану версію свого популярного кросовера CX-5. Початок продажу заплановано на кінець року, а попередні реакції автолюбителів уже свідчать про високий інтерес до новинки, пише Сarscoops.

Збільшені розміри та місткість

Довжина кузова зросла до 4690 мм (+140 мм у порівнянні з попередником), ширина становить 1860 мм, а колісна база подовжена до 2815 мм (+115 мм). Об’єм багажника виріс до 583 л, що на 140 л більше, ніж раніше, забезпечуючи більше простору для перевезення речей.

Фото: Mazda

Двигун та витрата пального

Під капотом – 2,5-літровий бензиновий двигун потужністю 141 к.с. з інтегрованим м’яким гібридом. Коробка передач – класичний шестиступеневий автомат, а покупцям пропонують версії з переднім або повним приводом. Середня витрата пального заявлена на рівні 7–7,5 л/100 км в залежності від конфігурації.

Покращена підвіска та керованість

Інженери Mazda оптимізували систему підвіски й рульове управління, щоб надати автомобілю більш точну реакцію на дорогу та комфортніший хід. Дизайн екстер’єру став стриманіший і солідніший завдяки новим фарам та пропорціям кузова.

Сучасний салон і технологічне оснащення

Всередині Mazda CX-5 тепер відображає стиль концепту EZ-6: цифрова панель приладів, мультимедійний екран діагоналлю 12,9 або 15,6 дюйма, інтеграція з Google-сервісами та елементи штучного інтелекту. Фізичних кнопок мінімум: навіть кермове колесо отримало сенсорні зони для управління функціями.

Фото: Mazda

Цінова політика

Базова вартість моделі 2026 року стартує з 34 500 євро, що робить її привабливою пропозицією в сегменті середньорозмірних кросоверів.

Вас також можуть зацікавити новини:

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

23 години ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

24 години ago

Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв

Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв у 2025 році: надійні, доступні в обслуговуванні та пристосовані…

1 день ago

Топ-7 автомобілів, які ідеально підходять для українських доріг

Топ-7 автомобілів, які найкраще підходять для українських доріг у 2025 році. Надійні, витривалі моделі з…

1 день ago

Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг

Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг у 2025 році. Реальні проблеми, витрати на…

1 день ago

Какая домашняя зарядка для электромобиля лучше: портативная или стационарная?

Узнайте, какую зарядку для электромобиля выбрать для дома — портативную или стационарную. Сравниваем удобство, мощность…

3 дні ago