Categories: Автоновини

Нові правила техогляду авто в Україні: хто, коли та як має пройти обов’язкову перевірку у 2025 році

В Україні з 1 липня запрацювали оновлені правила технічного контролю транспортних засобів. Постанова Кабінету Міністрів № 286 від 4 березня 2025 року разом із наказом МВС № 1075 від 27 грудня 2023 року вводять не лише нову процедуру, а й суворий контроль за її дотриманням.

Відтепер обов’язкова фото- та відеофіксація кожного етапу огляду. Кожен пункт техконтролю має бути оснащений мінімум двома камерами, що охоплюють авто з усіх боків. У разі виявлення невідповідностей відеоматеріалів техогляд анулюють, а власнику надсилають повідомлення про причини відмови в оформленні протоколу. Всі дані зберігатимуться в електронному журналі, доступ до якого відкритий на сайті Головного сервісного центру МВС.

Кому потрібно проходити техогляд у 2025 році:

  • Легкові автомобілі, що використовуються в комерційній діяльності, та причепи до них – раз на два роки після двох років експлуатації;
  • Вантажівки до 3,5 т та їх причепи – раз на два роки після двох років використання;
  • Вантажні авто понад 3,5 т, таксі та їх причепи – щороку;
  • Автобуси й транспорт, що перевозить небезпечні вантажі – двічі на рік.

Наразі в Україні працює близько 800 акредитованих пунктів технічного контролю. За експлуатацію авто без дійсного протоколу передбачено штраф 340 грн, а організації, що порушують порядок огляду, можуть сплатити до 1400 грн.

Усі водії та компанії, чиї транспортні засоби підпадають під нові вимоги, повинні заздалегідь подбати про своєчасний техогляд. Після опублікування наказу МВС оновлені норми офіційно наберуть чинності по всій території України.

Вам також може бути цікаво:

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

10 хвилин ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

1 день ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

1 день ago

Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв

Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв у 2025 році: надійні, доступні в обслуговуванні та пристосовані…

1 день ago

Топ-7 автомобілів, які ідеально підходять для українських доріг

Топ-7 автомобілів, які найкраще підходять для українських доріг у 2025 році. Надійні, витривалі моделі з…

1 день ago

Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг

Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг у 2025 році. Реальні проблеми, витрати на…

1 день ago