Categories: Автоновини

Новий кросовер Dacia Bigster вразив своєю далекобійністю

Старший брат Renault Duster — кросовер Dacia Bigster — уже доступний для покупки в Європі, і перші випробування підтверджують: це один із найдальнобійніших авто у своєму класі. Його головна перевага — вражаючий запас ходу у 1450 км без зупинки на АЗС, а також можливість працювати на зрідженому нафтовому газі (LPG), пише Autobild.

Що відомо про технічну “начинку” Dacia Bigster?

Новий Bigster створено на тій самій платформі, що й Renault Duster, але автомобіль має:

  • збільшені габарити,
  • окремий дизайн з масивним кузовом,
  • двопаливну систему: бензин + LPG,
  • 1,2-літровий трициліндровий турбомотор,
  • гібридну систему з невеликою батареєю,
  • баки по 50 літрів для кожного виду пального.

Водночас, багажник залишається повнорозмірним, що важливо для сімейних подорожей і тривалих поїздок.

Економіка пального: вигідно навіть у 2025 році

Журналісти німецького видання Autobild протестували Bigster і зафіксували такі дані:

  • Споживання бензину — лише 5,8 л/100 км,
  • Споживання газу — 7,1 л/100 км,
  • Максимальна швидкість — 180 км/год,
  • Буксирувальна здатність — до 1500 кг.

Це робить Dacia Bigster одним із найбільш універсальних і економічних кросоверів на ринку.

Є й нюанси

Газова версія доступна тільки з переднім приводом — повнопривідних модифікацій для LPG наразі не буде. Проте, для більшості покупців це не стане критичною проблемою, особливо якщо автомобіль використовується переважно в міських або шосейних умовах.

Ціна — ще один приємний бонус

Ціни на Bigster LPG стартують від 24 990 євро, що відповідає вартості бензинової версії. Тобто, економія на пальному йде “в плюс”, а ціна — без надбавок.

Bigster — кросовер для практичних водіїв

Dacia Bigster демонструє, що бюджетні кросовери можуть бути сучасними, економічними і готовими до далеких подорожей. Пробіг у 1450 км без дозаправки — це не просто зручно, це розумний вибір у час високих цін на паливо.

Вам також може бути цікаво:

Олександр Успішний

Я понад 8 років працюю з автомобільною тематикою й добре знаю, чим живе автосвіт — від нових моделей і технологій до ринку вживаних авто. Щодня відстежую новини, тенденції та експертні огляди, щоб читачі отримували лише актуальну й достовірну інформацію. Моя мета — робити автомобільні новини цікавими не лише для фахівців, а й для всіх, хто любить машини. У кожному матеріалі я поєдную аналітику, досвід і просту, зрозумілу подачу. Вірю, що якісна авто-журналістика має не лише інформувати, а й допомагати водіям приймати правильні рішення.

Recent Posts

Топ-5 кросоверів, які часто підводять власників: моделі, що створюють більше проблем, ніж радості

Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…

14 хвилин ago

Топ-10 найстійкіших до іржі вживаних авто: моделі, що не «сипляться» навіть після років експлуатації

Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…

1 годину ago

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

2 години ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

22 години ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

23 години ago

Як часто і кому обов’язково проходити техогляд у 2025 році

ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…

1 день ago