Categories: Автоновини

Новий пікап Volkswagen має схожість із китайським пікапом, про який ви ніколи не чули

Новий Volkswagen Amarok для Південної Америки

Volkswagen повідомив про створення спеціальної версії пікапа Amarok, призначеної виключно для ринку Південної Америки. Модель має зійти з конвеєра в Аргентині у 2027 році на базі платформи китайської компанії SAIC і отримає гібридну силову установку, на відміну від глобальної версії, побудованої на Ford Ranger,  повідомляє Сarscoops.

За словами представників Volkswagen, новинка проектується у тісній співпраці з SAIC і використовуватиме багато елементів від Maxus Interstellar X (LDV Terron 9). Інвестиції в аргентинський завод General Pacheco перевищили 500 мільйонів доларів, а виробництво стартує вже найближчими роками.

Технічні характеристики та дизайн

Очікується, що габарити південноамериканського Amarok відповідатимуть розмірам Maxus Interstellar X: довжина близько 5,5 м, колісна база — 3,3 м. Водночас передня частина отримає унікальне оформлення від Volkswagen із тонкою LED-стрічкою, вузькою решіткою радіатора й рельєфними бамперами.

«Цей пікап створюється виключно з урахуванням потреб ринків Південної Америки та не буде доступний в інших регіонах», — зазначають у Volkswagen.

Запуск гібридного Amarok відповідає загальному тренду на скорочення викидів у регіоні, пропонуючи більш екологічну альтернативу традиційним пікапам без втрати їхньої практичності.

Схожий підхід уже застосовує Stellantis, використовуючи китайські платформи для своїх пікапів. Volkswagen сподівається знизити витрати на розробку та виробництво, посиливши співпрацю з SAIC, та зосередитися на інших ринках із класичним Amarok.

Вас також можуть зацікавити новини:

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

Топ-10 найстійкіших до іржі вживаних авто: моделі, що не «сипляться» навіть після років експлуатації

Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…

28 хвилин ago

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

1 годину ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

21 годину ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

22 години ago

Як часто і кому обов’язково проходити техогляд у 2025 році

ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…

23 години ago

ТОП-10 найкращих дизельних двигунів сучасності

Десять найкращих дизельних двигунів сучасності — рейтинг 2025 року. Ресурс 400 тис. км, надійність, економічність,…

1 день ago