Маркус Вельц, керівник підрозділу Hyundai Connected Mobility, досліджує можливість впровадження платних підписок для використання певних функцій у автомобілі, таких як підігрів сидінь.
“Ми думаємо про це як про можливість забезпечити більше індивідуальних можливостей у наших автомобілях,” – сказав він. Ця дискусія відбувається в контексті того, як автомобільна промисловість звертається до ширшого спектру передплатних та підключених сервісів.
Нещодавно Hyundai створила новий європейський підрозділ Connected Mobility, в якому об’єднані компоненти Mocean (підписка на автомобіль) і Bluelink (підключені послуги). Вельц пояснив: “Ми довго думали, як збільшити продажі автомобілів. Сьогодні ми питаємо себе: ‘А якби ми просто продавали автомобілі?’ Ціль нового підрозділу – відповідь на зростаючі вимоги споживачів до мобільності та володіння автотранспортом”.
Зараз Bluelink дозволяє власникам дистанційно керувати деякими функціями автомобіля, такими як налаштування температури в салоні, закриття дверей та використання супутникової навігації.
Hyundai планує оновити систему Bluelink, щоб вона пропонувала різні рівні підписки. Базовий пакет Lite буде безкоштовним протягом перших десяти років і буде включати основні послуги, такі як автомобільні карти і онлайн-функції. Пакет Plus буде коштувати 2,99 євро на місяць і даватиме доступ до всіх віддалених послуг. Найвищий рівень, Pro, буде доступний за 9,99 євро на місяць і включатиме розширені послуги на основі даних, зокрема можливість здійснювати платежі в автомобілі.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Jeep готується до прем’єри третього покоління кросовера Compass. Ця бюджетна модель надійде у продаж у…
Volkswagen оголосив про свій новий електричний SUV-купе ID.UNYX 4 липня і опублікував офіційні зображення. Це…
На офіційних фото представили новий кросовер Skoda Elroq 2025 року, який замінить популярну модель Karoq.…
У старих автомобілях зняття акумулятора було простою справою, без особливих проблем. Проте в сучасних машинах…
Kamiq — це субкомпактний кросовер, який чеська автомобільна компанія випускає з 2019 року. Коли Skoda…
Кросовери стали лідерами на глобальному автомобільному ринку останніми роками, але не всі моделі цього сегменту…