Після того, як Crown отримав статус позашляховика, Toyota презентує ще більш престижну модель. Вона набагато розкішніша, ніж будь-який позашляховик Toyota/Lexus до неї, але вона також і найдорожча.
Кросовер коштує 25 000 000 японських єн, що дорівнює приблизно 170 000 доларів США. Він коротший, але ширший за седан Century і вміщує лише чотири, а не п’ять сидінь. Він може похвалитися великою колісною базою у 2950 мм, а його вага становить 2570 кг.
Посадка та висадка з цих розкішних задніх сидінь не складе труднощів, оскільки на С-образних стійках є ручки, бічні підніжки з електроприводом та задні двері, що відчиняються на 75 градусів. Крім того, задні двері з електроприводом, як у мінівенів, зсуваються на кут, як це було показано під час презентації на досить цікавому варіанті з GR-бейджем.
Як і величний седан, Century відмовився від емблеми Toyota на користь більш престижної емблеми фенікса спереду і ззаду, а також на елегантних багатоспицевих колесах.
В основі позашляховика Century лежить платформа TNGA, але з модернізованою жорсткістю кузова на скручення та іншими покращеннями для підвищення комфорту пересування. Toyota встановлює прозоре ламіноване скло з боку салону на перегородці вантажного відсіку, щоб люди, які відпочивають на повністю відкинутих сидіннях, не чули шумів, що доносяться з вантажного відсіку. Крім того, є режим Rear Comfort, який після ввімкнення розподіляє рушійне та гальмівне зусилля таким чином, щоб не заважати пасажирам на задніх сидіннях.
В основі нового Century лежить гібридна силова установка на базі 3,5-літрового двигуна V6 з варіатором і повним приводом завдяки електродвигуну, встановленому ззаду. Сумарна потужність 406 кінських сил (303 кіловати) відповідає потужності Lexus TX 550h+. До речі, друге покоління седану стало єдиною серійною моделлю Toyota з V12.
Модель буде продаватися у вибраних дилерів в Японії, і Toyota планує розширити можливості кастомізації моделі до дійсно унікальної збірки. Не хвилюйтеся, седан Century залишиться у продажу.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…
Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…
Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…
ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…
Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…
Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…