Categories: Автоновини

Renault планує випустити електрокар за ціною до 15 000 євро, щоб потіснити китайців

Дочірнє підприємство Renault Group – Dacia підтвердило роботу над компактним електромобілем Evader, вартість якого з екологічними бонусами не перевищить 15 000 євро. Новинка орієнтована на європейський ринок і має скласти пряму конкуренцію китайським маркам. Очікується, що перші поставки почнуться наприкінці 2026 року, повідомляє видання L’automobiliste.

На тлі успіху BYD

Після запуску у Франції моделі BYD Dolphin Surf за 19 990 євро без урахування держпільг, Renault вирішила активізувати власні плани. Evader збиратимуть у Європі, що відповідає стратегії відновлення континентального виробництва після перенесення частини потужностей за кордон.

Платформа й строки розробки

Evader побудують на базі універсальної архітектури AmpR Small, запозиченої у проєкту CMF-B EV, яка вже довела свою ефективність в інших моделях Renault. Завдяки цьому інженерам вдасться скоротити термін проєктування до 16 місяців і оптимізувати витрати.

Конкурентна ціна та умови продажу

З урахуванням державних допоміжних програм Evader коштуватиме менше ніж 15 000 євро, а без бонусів – близько 18 000 євро. Така ціна робить новинку однією з найдоступніших на європейському електроринку. Проте остаточна вартість залежатиме від рівня підтримки субсидіями, які в багатьох країнах можуть змінити або скоротити.

Dacia проти BYD

BYD Dolphin Surf створив справжній ажіотаж у Франції завдяки агресивному маркетингу й привабливій ціні. «Ми відкриваємо нову еру у доступності електромобілів», – заявив голова Renault Лука де Мео. Dacia Spring, попередній бюджетний електрокар бренда, випускається в Китаї й незабаром може поступитись місцем Evader, що отримає європейську збірку, оновлений дизайн та реалістичний запас ходу.

Вам також може бути цікаво:

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

Топ-10 найстійкіших до іржі вживаних авто: моделі, що не «сипляться» навіть після років експлуатації

Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…

54 хвилини ago

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

2 години ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

22 години ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

23 години ago

Як часто і кому обов’язково проходити техогляд у 2025 році

ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…

24 години ago

ТОП-10 найкращих дизельних двигунів сучасності

Десять найкращих дизельних двигунів сучасності — рейтинг 2025 року. Ресурс 400 тис. км, надійність, економічність,…

1 день ago