Електродвигун E7A, розроблений спільно компаніями Renault і Valeo, працює при напрузі 800 вольт і має потужність 200 кВт. Двигун, завдяки новим технологіям? став компактнішим на 30%.
Renault стала піонером у використанні синхронних двигунів з електричним збудженням (EESM) у серійних автомобілях.
У новому двигуні використовується технологія ротора без рідкоземельних елементів.
Використовуючи ротор, що обертається, замість постійних магнітів, Renault підвищує продуктивність виробу, та зменшує залежність від постачальників сиривини.
Новий двигун також допоможе скоротити час заряджання акумуляторів, оскільки система розрахована на 800 вольт замість 400 вольт.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Кондиціонер в сучасних автомобілях є важливою частиною. Проте багато водіїв роблять помилки під час його…
Експерти з Kelley Blue Book помітили, що ціни на авто поступово знижуються. Це пов’язано з…
Акумулятор в автомобілі, як і фільтри або свічки, з часом зношується і потребує заміни. Він…
У популярних в Україні автомобілях Kia знайшли серйозну проблему з системою Kia Connect. Через неї…
Іноді автомобіль може видавати неприємний запах, причину якого важко зрозуміти. Експерти з Consumer Reports пояснили,…
Водіння в нетверезому стані суворо карається великими штрафами та позбавленням прав, оскільки це дуже небезпечно.…