Електродвигун E7A, розроблений спільно компаніями Renault і Valeo, працює при напрузі 800 вольт і має потужність 200 кВт. Двигун, завдяки новим технологіям? став компактнішим на 30%.
Renault стала піонером у використанні синхронних двигунів з електричним збудженням (EESM) у серійних автомобілях.
У новому двигуні використовується технологія ротора без рідкоземельних елементів.
Використовуючи ротор, що обертається, замість постійних магнітів, Renault підвищує продуктивність виробу, та зменшує залежність від постачальників сиривини.
Новий двигун також допоможе скоротити час заряджання акумуляторів, оскільки система розрахована на 800 вольт замість 400 вольт.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Не всі моделі Kia однаково вдалі. Розповідаємо про три автомобілі марки, які найчастіше розчаровують своїх…
Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…
Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…
Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…