Електродвигун E7A, розроблений спільно компаніями Renault і Valeo, працює при напрузі 800 вольт і має потужність 200 кВт. Двигун, завдяки новим технологіям? став компактнішим на 30%.
Renault стала піонером у використанні синхронних двигунів з електричним збудженням (EESM) у серійних автомобілях.
У новому двигуні використовується технологія ротора без рідкоземельних елементів.
Використовуючи ротор, що обертається, замість постійних магнітів, Renault підвищує продуктивність виробу, та зменшує залежність від постачальників сиривини.
Новий двигун також допоможе скоротити час заряджання акумуляторів, оскільки система розрахована на 800 вольт замість 400 вольт.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Сучасні автомобілі – це не просто транспорт, а справжні технологічні дива. Багато водіїв навіть не…
Багато сучасних авто випускають без запасного колеса, щоб зменшити витрати. Але це створює проблему, якщо…
Каталітичний нейтралізатор (каталізатор) допомагає зменшити шкідливі викиди автомобіля з двигуном внутрішнього згоряння. Це важлива частина…
Не кожен водій буде радий, якщо його зупинить поліція. Однак іноді й для патрульних спілкування…
Штрафи за порушення ПДР в Україні є найчастішим видом покарання для водіїв. Однак значна частина…
Колір автомобіля — це не лише про зовнішній вигляд. Психологи вважають, що обраний відтінок може…