Прикра ситуація склалася в США. Mercedes-Benz USA оголосив про відкликання трохи більше 15 500 екземплярів 253-ї серії GLC. Зокрема, німецький виробник має на увазі моделі з 2019 по 2022 роки, починаючи від GLC 300 до GLC 350 e і GLC 43, створеного AMG.
У звіті про відкликання, опублікованому на веб-сайті Національного управління безпеки дорожнього руху, зазначено, що фари цих автомобілів були відрегульовані на заводі трохи високо. Mercedes виявив відхилення в інструменті регулювання, який використовується на конвеєрі заводу в Бремені в Німеччині.
Усі моделі 300, 350 e та 43 для ринку США походять із Бремена, тому їхні 17-значні ідентифікаційні номери транспортних засобів починаються з літери W. Неправильно відрегульовані фари перевищують діапазон, визначений Федеральним стандартом безпеки автомобілів 108, приблизно на 0,15 відсотка. Зазначені фари можуть створювати відблиски для зустрічного транспорту, що підвищує ризик аварії. Mercedes-Benz почав досліджувати цю проблему наприкінці 2021 року після серії тестів, проведених місцевим Інститутом страхування дорожньої безпеки (Insurance Institute for Highway Safety, IIHS).
IIHS – це некомерційна організація, розташована в Арлінгтоні, штат Вірджинія, США. Вона присудила дві оцінки ефективності фар моделям 253-ї серії GLC з 2020 по 2022 модельний рік:
Інститут визначив, що ближнє світло створює надмірні відблиски. Крім того, IIHS вказав на недостатню видимість з лівого боку.
Mercedes негайно почав розслідування, визначивши, що фари були відрегульовані під кутом, який перевищував виробничі характеристики. Враховуючи цей висновок, у січні 2022 року Mercedes переналаштувала процес калібрування. Це, у свою чергу, пояснює, чому відкликані автомобілі збирали в період з 30 червня 2019 року по 19 січня 2022 року.
Але все ж чому автовиробник відкликав автомобілі більше ніж через два роки після усунення проблеми у виробництві?
Коротка відповідь – подальші дослідження. Наприкінці січня 2024 року співробітники Mercedes-Benz USA остаточно визначили, що неправильно відрегульовані фари можуть дещо перевищувати вимоги федерального стандарту безпеки автомобілів 108. Американський підрозділ також визначив одну претензію щодо гарантії (подану в жовтні 2021 року).
Дилери по всій країні вже отримали вказівки перевірити налаштування на вказаних транспортних засобах і, якщо необхідно, виправити їх безкоштовно для клієнтів. Відомим власникам доведеться чекати щонайпізніше до 1 березня, щоб отримати сповіщення про відкликання.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Не всі моделі Kia однаково вдалі. Розповідаємо про три автомобілі марки, які найчастіше розчаровують своїх…
Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…
Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…
Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…