Categories: Автоновини

Штраф 17 000 гривень: хто з українських водіїв має оформити другу страховку

Кожен автовласник в Україні повинен бути обізнаним, що, крім водійського посвідчення та технічного паспорта на транспортний засіб, він зобов’язаний мати іншу важливу документацію – поліс обов’язкового страхування цивільної відповідальності (ОСЦП). Однак для певної категорії водіїв діє ще одна вимога – наявність особистого страхового поліса.

Згідно зі статтею 7 Закону України “Про страхування”, до обов’язкового виду страхування віднесено особисте страхування від нещасних випадків на транспорті. Це стосується водіїв, які здійснюють транспортні перевезення, згідно з Положенням, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 14.08.1996 №959.

Згідно з цим Положенням, особисте страхування обов’язкове для водіїв, які займаються транспортними пасажирськими перевезеннями, зробивши поліс обов’язковим під час обслуговування поїздок. Застрахованими вважаються водії, а страхувальниками – юридичні особи чи підприємці, власники транспортних засобів чи користувачі відповідно до договорів оренди.

Відсутність у водія такого поліса призводить до штрафу у розмірі 17 000 гривень, проте відповідальність несе юридична особа чи підприємець, який здійснює перевезення. Обов’язок забезпечити водія цим полісом лежить на перевізнику. Перевірка наявності особистого страхового поліса водія та застосування штрафу здійснюються підрозділами Укртрансбезпеки.

Отже, водій, що проводить пасажирські перевезення, зобов’язаний мати при собі поліс особистого страхування водія, виписаний на перевізника, або стикається із можливим нарахуванням штрафу за порушення цієї вимоги.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

Дизель чи бензиновий турбо: що насправді краще для України у 2025–2026 роках

Дизель або бензиновий турбомотор — що вигідніше та надійніше для українських доріг? Порівнюємо ресурс, витрати,…

12 хвилин ago

ТОП-7 дизельних кросоверів із двигунами, які служать 400–500 тис. км

Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…

2 години ago

ТОП-7 майже “вічних” дизельних двигунів

Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…

3 години ago

Топ-5 кросоверів з майже «вічними» двигунами

Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…

18 години ago

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

2 дні ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

3 дні ago