Categories: Автоновини

Штрафні бали та нові покарання: в Україні змінять штрафи для водіїв

Водії вже звикли до того, що парламентські ініціативи часто пов’язані з підвищенням штрафів та введенням відповідальності за порушення, що раніше не розглядалися як такі. Однак депутат Верховної Ради, заступник голови Комітету з транспорту та інфраструктури Володимир Крейденко, поділився новинами про законопроекти, які обговорюються в парламенті, що можуть частково обмежити владу щодо застосування санкцій проти водіїв.

Однією із пропозицій є введення системи штрафних балів за порушення правил дорожнього руху з метою стимулювання водіїв до дотримання цих правил. Подібна система існувала за радянських часів, коли водії отримували спеціальні талони з позначками за кожне порушення. Пропозиція відновити подібну систему, навіть у електронному форматі, є логічною, але потребує розгляду індивідуальних обмежень порушень для різних водіїв, враховуючи їхні пробіги.

Додатково, депутати розглядають скасування “нештрафованих” 20 км/год при перевищенні швидкості та встановлення вищих штрафів в залежності від швидкості. Також вноситься пропозиція встановити відповідальність за гучний вихлоп, що потребує запровадження штрафів у фіксованому розмірі за перевищення рівня шуму. Проект також включає заборону на дріфт з штрафами за порушення цього обмеження. Щодо евакуації автомобілів, депутат пропонує передати ці повноваження поліції, щоб уникнути приватних компаній, які займаються цією справою і збирають плату за відновлення авто.

Ці ініціативи, якщо будуть прийняті, можуть внести зміни в систему карного реагування на порушення правил дорожнього руху та вплинути на поведінку водіїв.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

1 день ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

2 дні ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

2 дні ago

Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв

Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв у 2025 році: надійні, доступні в обслуговуванні та пристосовані…

2 дні ago

Топ-7 автомобілів, які ідеально підходять для українських доріг

Топ-7 автомобілів, які найкраще підходять для українських доріг у 2025 році. Надійні, витривалі моделі з…

2 дні ago

Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг

Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг у 2025 році. Реальні проблеми, витрати на…

2 дні ago