Categories: Автоновини

Суд визнав незаконним ще один штраф: що потрібно знати

В Україні введено автоматичне фіксування дотримання норм ваги при перевезенні вантажів. Стягнення штрафів за це може становити від 8 500 до 51 000 гривень, залежно від ступеня перевищення вагових обмежень.

За повідомленням, Укртрансбезпека застосовує неправильні та недооцінені вагові стандарти для контейнеровозів. Це призводить до того, що власники таких транспортних засобів отримують несправедливі штрафи, навіть якщо вони не порушують вагові обмеження.

У законі передбачено збільшені вагові ліміти для контейнеровозів, а саме 42 або 44 тонни, залежно від характеристик транспортного засобу. Однак, Укртрансбезпека неправильно застосовує однакове обмеження 40 тонн для всіх контейнеровозів без винятку.

У одному випадку, Укртрансбезпека застосувала ваговий стандарт 40 тонн до тягача з причепом (контейнеровозу), хоча фактична вага складала 44 тонни. Це призвело до видання 5 постанов про штрафи загальною сумою 42500 гривень. Власник транспортного засобу оскаржив ці постанови в судовому порядку.

У суді Укртрансбезпека виправдовувалася суб’єктивними припущеннями, заявляючи, що причіп був переобладнаний і не відповідає вимогам контейнеровоза. Також була висунута вимога щодо маркування контейнера.

Однак суд не прийняв до уваги безпідставні доводи щодо переобладнання та маркування і визнав застосування неправильних вагових норм незаконним. Суд визнав штрафи, накладені Укртрансбезпекою, неправомірними та анулював їх.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

24 години ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

1 день ago

Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв

Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв у 2025 році: надійні, доступні в обслуговуванні та пристосовані…

1 день ago

Топ-7 автомобілів, які ідеально підходять для українських доріг

Топ-7 автомобілів, які найкраще підходять для українських доріг у 2025 році. Надійні, витривалі моделі з…

1 день ago

Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг

Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг у 2025 році. Реальні проблеми, витрати на…

1 день ago

Какая домашняя зарядка для электромобиля лучше: портативная или стационарная?

Узнайте, какую зарядку для электромобиля выбрать для дома — портативную или стационарную. Сравниваем удобство, мощность…

3 дні ago