Українська галузь вантажоперевезень незабаром може зазнати серйозних проблем, що має наслідки як для самих перевізників, так і для звичайних людей. Про це прогнозує голова Громадського об’єднання “Міжнародні перевізники України” Володимир Михалевич.
Він підкреслив, що зарплата у водіїв-далекобійників, особливо у тих, хто працює на міжнародних маршрутах, завжди була високою, і раніше не було проблем зі знайденням праці в цій галузі. Однак через введення нового закону про мобілізацію та дії Тимчасової комісії Кабінету Міністрів, які вимагають зупиняти вантажівки та вилучати водіїв з них прямо посеред дороги, кількість бажаючих працювати на вантажівках значно зменшиться.
В наслідок цього в Україні виникне гострий брак кваліфікованих водіїв, і європейський ринок транспортних послуг перейде під контроль Польщі та інших країн. Тільки 5% українських перевізників є водії похилого віку або багатодітні батьки, тому для них немає загрози мобілізації і вони можуть виїжджати за кордон. Проте Міністерство оборони не дозволяє наймати інших водіїв на заміну.
Михалевич вважає, що це призведе до підвищення цін на товари через дорожчі перевезення та до втрати ринку вантажоперевезень від конкурентів.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Не кожен водій буде радий, якщо його зупинить поліція. Однак іноді й для патрульних спілкування…
Штрафи за порушення ПДР в Україні є найчастішим видом покарання для водіїв. Однак значна частина…
Колір автомобіля — це не лише про зовнішній вигляд. Психологи вважають, що обраний відтінок може…
Розкішні німецькі кросовери поєднують стиль, передові технології, високу якість і потужність. Однак їхня ціна часто…
Зима приносить водіям чимало клопоту, особливо під час сильних морозів. Одна з найпоширеніших проблем —…
Розкішні автомобілі часто коштують дуже дорого, але їхня ціна може різко знижуватися після покупки. Уже…