Українська галузь вантажоперевезень незабаром може зазнати серйозних проблем, що має наслідки як для самих перевізників, так і для звичайних людей. Про це прогнозує голова Громадського об’єднання “Міжнародні перевізники України” Володимир Михалевич.
Він підкреслив, що зарплата у водіїв-далекобійників, особливо у тих, хто працює на міжнародних маршрутах, завжди була високою, і раніше не було проблем зі знайденням праці в цій галузі. Однак через введення нового закону про мобілізацію та дії Тимчасової комісії Кабінету Міністрів, які вимагають зупиняти вантажівки та вилучати водіїв з них прямо посеред дороги, кількість бажаючих працювати на вантажівках значно зменшиться.
В наслідок цього в Україні виникне гострий брак кваліфікованих водіїв, і європейський ринок транспортних послуг перейде під контроль Польщі та інших країн. Тільки 5% українських перевізників є водії похилого віку або багатодітні батьки, тому для них немає загрози мобілізації і вони можуть виїжджати за кордон. Проте Міністерство оборони не дозволяє наймати інших водіїв на заміну.
Михалевич вважає, що це призведе до підвищення цін на товари через дорожчі перевезення та до втрати ринку вантажоперевезень від конкурентів.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…
Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…
Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…
ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…
Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…
Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…