Toyota працює над 600-сильним двигуном, який обіцяє стати новим “мільйонником”
Японський автогігант Toyota оголосив про розробку абсолютно нового потужного та надзвичайно надійного двигуна внутрішнього згоряння, який у перспективі декількох років має повністю замінити актуальну лінійку «громадських» моторів бренду. Преса вже рясніє заголовками про 600-сильний турбодвигун майбутнього, але експерти відзначають ще більш інтригуючу деталь – є всі підстави вважати, що новинка стане новим мотором-мільйонником, здатним долати величезні пробіги без капремонту.
Потенціал ДВЗ ще не вичерпано
Попри загальну тенденцію до електрифікації та розвитку гібридних технологій, японські виробники не збираються остаточно відмовлятися від класичних ДВЗ. Після Honda, яка нещодавно анонсувала власну нову установку, Toyota вирішила довести, що двигуни внутрішнього згоряння все ще мають величезний потенціал розвитку і можуть успішно конкурувати з сучасними електромоторами.
Новий G20E: від 200 до 600 к.с.
Головним героєм майбутніх оновлень стане турбодвигун G20E об’ємом 2,0 літри, який відкриє нову еру 4-циліндрових агрегатів Toyota. За попередніми даними:
- максимальна потужність прототипу – до 600 кінських сил;
- для масового ринку планують версії зі 150–200 к.с., що дозволить значно збільшити ресурс двигуна;
- очікується, що дефорсований варіант зможе пройти понад 1 мільйон кілометрів без серйозних проблем.
Інженери також повідомили, що між циліндрами двигуна передбачено простір для майбутньої розточки, що відкриває шлях для потенційних «гарячих» модифікацій, зокрема спортивних версій Gazoo Racing.
Універсальність і надійність у пріоритеті
Toyota робить ставку на економічність, надійність та легкість конструкції нового двигуна. G20E можна буде встановлювати як у поперечному, так і в поздовжньому положенні, що зробить його універсальним для різних моделей бренду – від популярних Corolla та RAV4 до потужних спортивних авто.
У перспективі ця установка має замінити нинішні мотори об’ємом 1.5, 1.6, 2.4 та 2.5 літра, значно скоротивши кількість різних двигунів у лінійці Toyota. Відомо, що навіть версія, адаптована під суворі екостандарти «Євро-5+», зможе видавати приблизно 400 к.с.
Чи зможе G20E стати легендою?
Останні тестування в Японії підтвердили перспективність нового агрегата. Якщо хоча б дві третини заявлених характеристик втіляться у серійній версії, Toyota отримає один із найпотужніших і водночас довговічних моторів на ринку, здатний стати гідною альтернативою навіть сучасним гібридам і електрокарам.
Вас також можуть зацікавити новини:
- Водії ризикують залишитися без авто: які нові жорсткі заходи готують ТЦК
- ТОП-10 бензинових авто, які здатні проїхати 500 000 км без капремонту
- Оштрафують при першій зупинці: без якого документа водіям заборонено сідати за кермо