Categories: Автоновини

Toyota стверджує, що електромобілі більше шкодять екології, ніж гібриди

Голова Toyota Акіо Тойода стверджує, що надто швидкий перехід на виключно електричний транспорт — помилковий крок. За підрахунками компанії, вуглецевий слід 9 млн електромобілів прирівнюється до забруднення, яке створили 27 млн гібридів.

Не пропустіть: Українське виробництво представило два нові бронеавтомобілі для ЗСУ

Як повідомляє Motor1, Тойода попереджає про масштабні наслідки для індустрії: він вважає, що в разі занадто швидкого відмовлення від ДВЗ під загрозою опиняться мільйони робочих місць.

Додатково керівник наголошує, що всі продані з 1997 року 27 млн Prius першого покоління накопичили такий самий вуглецевий слід, як і 9 млн нових електромобілів. Інакше кажучи, один електрокар завдає довкіллю стільки ж шкоди, скільки три гібридні авто — особливо якщо заряд відбувається від теплових електростанцій.

Спочатку опозиція Toyota щодо повного переходу на електрику викликала критику серед конкурентів та експертів. Проте нині японський виробник уже п’ятий рік поспіль залишається лідером світового ринку — що, на думку багатьох, свідчить про виважену стратегію.

Хоч електромобілі Toyota можуть поступатися за динамікою чи дизайном, компанія компенсує це успіхом гібридних моделей і традиційних авто з ДВЗ. Найсвіжіша новинка з гібридною установкою — компактний Aygo X, який має найнижчий серед неблокованих хетчбеків рівень CO₂.

Незважаючи на складнощі з Mirai, Toyota продовжує вкладати кошти в водневі рішення, досліджуючи поєднання пальників на H₂ і двигунів внутрішнього згоряння. У цьому напрямі компанія співпрацює з BMW: їхня спільна перша серійна воднева модель вийде на ринок у 2028 році.

Як один із найбільших гравців галузі, Toyota має ресурси для вдосконалення гібридів і розробки нових електромобілів. Нещодавно бренд оновив кросовер bZ4x і розширив його лінійку версіями Touring та C-HR+. У свою чергу Lexus представив електричний ES і оновив RZ. Згідно з Bloomberg, до 2027 року в США дебютують ще дві електричні моделі Toyota.

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

1 день ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

2 дні ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

2 дні ago

Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв

Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв у 2025 році: надійні, доступні в обслуговуванні та пристосовані…

2 дні ago

Топ-7 автомобілів, які ідеально підходять для українських доріг

Топ-7 автомобілів, які найкраще підходять для українських доріг у 2025 році. Надійні, витривалі моделі з…

2 дні ago

Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг

Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг у 2025 році. Реальні проблеми, витрати на…

2 дні ago