Categories: Автоновини

Toyota стверджує, що електромобілі більше шкодять екології, ніж гібриди

Голова Toyota Акіо Тойода стверджує, що надто швидкий перехід на виключно електричний транспорт — помилковий крок. За підрахунками компанії, вуглецевий слід 9 млн електромобілів прирівнюється до забруднення, яке створили 27 млн гібридів.

Не пропустіть: Українське виробництво представило два нові бронеавтомобілі для ЗСУ

Як повідомляє Motor1, Тойода попереджає про масштабні наслідки для індустрії: він вважає, що в разі занадто швидкого відмовлення від ДВЗ під загрозою опиняться мільйони робочих місць.

Додатково керівник наголошує, що всі продані з 1997 року 27 млн Prius першого покоління накопичили такий самий вуглецевий слід, як і 9 млн нових електромобілів. Інакше кажучи, один електрокар завдає довкіллю стільки ж шкоди, скільки три гібридні авто — особливо якщо заряд відбувається від теплових електростанцій.

Спочатку опозиція Toyota щодо повного переходу на електрику викликала критику серед конкурентів та експертів. Проте нині японський виробник уже п’ятий рік поспіль залишається лідером світового ринку — що, на думку багатьох, свідчить про виважену стратегію.

Хоч електромобілі Toyota можуть поступатися за динамікою чи дизайном, компанія компенсує це успіхом гібридних моделей і традиційних авто з ДВЗ. Найсвіжіша новинка з гібридною установкою — компактний Aygo X, який має найнижчий серед неблокованих хетчбеків рівень CO₂.

Незважаючи на складнощі з Mirai, Toyota продовжує вкладати кошти в водневі рішення, досліджуючи поєднання пальників на H₂ і двигунів внутрішнього згоряння. У цьому напрямі компанія співпрацює з BMW: їхня спільна перша серійна воднева модель вийде на ринок у 2028 році.

Як один із найбільших гравців галузі, Toyota має ресурси для вдосконалення гібридів і розробки нових електромобілів. Нещодавно бренд оновив кросовер bZ4x і розширив його лінійку версіями Touring та C-HR+. У свою чергу Lexus представив електричний ES і оновив RZ. Згідно з Bloomberg, до 2027 року в США дебютують ще дві електричні моделі Toyota.

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

Топ-10 найстійкіших до іржі вживаних авто: моделі, що не «сипляться» навіть після років експлуатації

Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…

56 хвилин ago

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

2 години ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

22 години ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

23 години ago

Як часто і кому обов’язково проходити техогляд у 2025 році

ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…

24 години ago

ТОП-10 найкращих дизельних двигунів сучасності

Десять найкращих дизельних двигунів сучасності — рейтинг 2025 року. Ресурс 400 тис. км, надійність, економічність,…

1 день ago