Categories: Автоновини

Українські світлофори готують до блекаутів: 50% з них працюватимуть без електрики

У Дніпрі до кінця 2024 року планують забезпечити роботу 50% світлофорів навіть за відсутності електропостачання. Це стало можливим завдяки підключенню світлофорів до джерел безперебійного живлення, як повідомив директор КП “Транспортна інфраструктура міста” Дмитро Герасимов.

Роботи почалися ще у 2023 році, коли країна стикнулася з кризою в енергосистемі через ракетні обстріли та пошкодження енергетичної інфраструктури. У першу чергу фахівці звернули увагу на найбільш завантажені перехрестя. На сьогодні вже встановлено 38 акумуляторів, що забезпечують живлення для 63 світлофорних об’єктів, як зазначає Наше місто.

До кінця року планується збільшити кількість таких об’єктів ще на 53, що перевищить початковий план. Загалом у Дніпрі налічується близько 250 світлофорів, тож після виконання запланованого проєкту половина з них зможе функціонувати навіть під час відключень електрики.

Чому це важливо?

Влітку 2024 року в Дніпрі відбулися дні, коли через відключення електроенергії одночасно не працювала половина світлофорів. Наприклад, 16 липня вийшли з ладу 125 об’єктів, що створило серйозний хаос на дорогах і ускладнило рух як для водіїв, так і для пішоходів.

Читайте також: Кому з українців категорично заборонено сідати за кермо автомобіля

Після підключення до акумуляторів, ситуація на дорогах покращилася, стала безпечнішою, навіть під час тривалих відключень, які відновилися в листопаді 2024 року.

Що вже зроблено для покращення дорожньої інфраструктури?

  • 251 блок мовного супроводу на 45 світлофорних об’єктах.
  • 471 LED-світильник на 87 об’єктах.
  • 181 світлодіодна стрічка для дублювання сигналів на 88 об’єктах.
  • 59 кнопок виклику зеленого сигналу для пішоходів на 25 об’єктах.
  • 10 тепловізійних детекторів транспорту на 4 об’єктах.

Таким чином, влада Дніпра активно працює над покращенням дорожньої ситуації, що безумовно стане в нагоді всім мешканцям та гостям міста.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

Топ-5 кросоверів, які часто підводять власників: моделі, що створюють більше проблем, ніж радості

Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…

22 хвилини ago

Топ-10 найстійкіших до іржі вживаних авто: моделі, що не «сипляться» навіть після років експлуатації

Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…

1 годину ago

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

2 години ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

22 години ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

23 години ago

Як часто і кому обов’язково проходити техогляд у 2025 році

ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…

1 день ago