Categories: Автоновини

В Україні можуть статися революційні зміни з водійськими правами

З кожним роком різноманітність автомобілів на дорогах України та у всьому світі зростає. Починаючи з умовно легкових та вантажних автомобілів, автопарк розширюється на автобуси, вантажівки і навіть легкові автомобілі поділяються на різні категорії.

Недавно в Європейській комісії, яка працює над покращенням безпеки на європейських дорогах, було запропоновано додатковий розділ в категорії “В”:

– B для автомобілів масою до 1,8 тонни;

– B+ для автомобілів від 1,8 до 3,5 тонн.

Проте ця пропозиція не знайшла однозначної підтримки серед автомобільних організацій та автовиробників. Об’єднання автомобільних організацій із 146 країн світу, такі як FIA Region I, Європейська асоціація автовиробників ACEA та Асоціація міжнародних автоперевізників IRU, висловили своє незадоволення щодо цієї ініціативи.

Якщо пропозицію Єврокомісії все-таки схвалять, це означатиме, що водії електричних автомобілів та кросоверів, які за своїми розмірами, як правило, важать більше двох тонн і навіть більше трьох тонн у певних випадках, також повинні будуть отримати новий тип водійських прав.

Наразі введення нової категорії принесе лише додатковий фінансовий, адміністративний та практичний тягар для існуючих водіїв. Крім того, ця нова категорія прав призведе до додаткового завантаження відповідних органів, які видають водійські посвідчення в різних країнах.

Наразі в Україні існують категорії “В” та “В1”. Категорія “В” дозволяє керувати автомобілями, які важать до 3,5 тонн та мають 8 пасажирських місць, включаючи водія. Категорія “В1” дозволяє керувати трициклами, квадроциклами та іншими транспортними засобами, які мають масу до 400 кілограмів.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

Топ-3 автомобіля Kia, які розчарували своїх власників

Не всі моделі Kia однаково вдалі. Розповідаємо про три автомобілі марки, які найчастіше розчаровують своїх…

8 хвилин ago

Топ-5 кросоверів, які часто підводять власників: моделі, що створюють більше проблем, ніж радості

Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…

1 годину ago

Топ-10 найстійкіших до іржі вживаних авто: моделі, що не «сипляться» навіть після років експлуатації

Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…

2 години ago

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

3 години ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

23 години ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

1 день ago