Categories: Автоновини

В Україні водіїв заганяють у борги: штрафи і блокування рахунків без попередження

В Україні дедалі більше накопичується заборгованостей за порушення правил дорожнього руху. Як повідомляє CEO сервісу «Штрафи UA» Денис Дмитров, загальна сума неоплачених штрафів уже перевищила 10 мільярдів гривень, а кількість відкритих невиплачених штрафів наближається до 9 мільйонів, пишеDelo.ua

Виконавчі служби оперативно реагують на такі борги: одразу після надходження інформації про неоплату вони без попередження накладають арешт на банківські рахунки порушників. За даними порталу «Опендатабот», нині в Україні відкрито понад 1,8 мільйона виконавчих проваджень за несплату штрафів, кожне з яких може закінчитися блокуванням рахунку.

Дмитров наголошує, що більшість автовласників дізнаються про борг уже після того, як їхні кошти на рахунку виявляються замороженими. Процедура повністю автоматизована і відбувається без будь-якого попереднього оповіщення.

Сервіс «Штрафи UA» інтегровано з 26 державними реєстрами, і щомісяця він обробляє дані більш ніж про 80 тисяч нових постанов. Втім, своєчасно погашається лише близько 30 тисяч штрафів. Завдяки можливості надсилати превентивні сповіщення кількість користувачів додатку невпинно зростає.

Крім грошового аспекту, Дмитров звертає увагу на соціальні наслідки: навіть незначний штраф у 340 гривень може паралізувати фінансові операції окремої людини чи цілого бізнесу. Станом на сьогодні сервіс уже відправив понад 100 тисяч повідомлень-попереджень, щоб водії встигли вчасно сплатити борг і уникнути блокувань.

У сучасних умовах важливо постійно контролювати свої фінансові зобов’язання: одна неоплачена квитанція може спричинити чимало проблем. Водіям радять регулярно перевіряти наявність штрафів та користуватися доступними інструментами для оперативної оплати.

Вам також може бути цікаво:

Підписуйтесь на нас у Google НОВИНИ, щоб не пропустити важливі оновлення!

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

Топ-10 найстійкіших до іржі вживаних авто: моделі, що не «сипляться» навіть після років експлуатації

Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…

54 хвилини ago

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

2 години ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

22 години ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

23 години ago

Як часто і кому обов’язково проходити техогляд у 2025 році

ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…

24 години ago

ТОП-10 найкращих дизельних двигунів сучасності

Десять найкращих дизельних двигунів сучасності — рейтинг 2025 року. Ресурс 400 тис. км, надійність, економічність,…

1 день ago