Categories: Автоновини

В Україні водіїв заганяють у борги: штрафи і блокування рахунків без попередження

В Україні дедалі більше накопичується заборгованостей за порушення правил дорожнього руху. Як повідомляє CEO сервісу «Штрафи UA» Денис Дмитров, загальна сума неоплачених штрафів уже перевищила 10 мільярдів гривень, а кількість відкритих невиплачених штрафів наближається до 9 мільйонів, пишеDelo.ua

Виконавчі служби оперативно реагують на такі борги: одразу після надходження інформації про неоплату вони без попередження накладають арешт на банківські рахунки порушників. За даними порталу «Опендатабот», нині в Україні відкрито понад 1,8 мільйона виконавчих проваджень за несплату штрафів, кожне з яких може закінчитися блокуванням рахунку.

Дмитров наголошує, що більшість автовласників дізнаються про борг уже після того, як їхні кошти на рахунку виявляються замороженими. Процедура повністю автоматизована і відбувається без будь-якого попереднього оповіщення.

Сервіс «Штрафи UA» інтегровано з 26 державними реєстрами, і щомісяця він обробляє дані більш ніж про 80 тисяч нових постанов. Втім, своєчасно погашається лише близько 30 тисяч штрафів. Завдяки можливості надсилати превентивні сповіщення кількість користувачів додатку невпинно зростає.

Крім грошового аспекту, Дмитров звертає увагу на соціальні наслідки: навіть незначний штраф у 340 гривень може паралізувати фінансові операції окремої людини чи цілого бізнесу. Станом на сьогодні сервіс уже відправив понад 100 тисяч повідомлень-попереджень, щоб водії встигли вчасно сплатити борг і уникнути блокувань.

У сучасних умовах важливо постійно контролювати свої фінансові зобов’язання: одна неоплачена квитанція може спричинити чимало проблем. Водіям радять регулярно перевіряти наявність штрафів та користуватися доступними інструментами для оперативної оплати.

Вам також може бути цікаво:

Підписуйтесь на нас у Google НОВИНИ, щоб не пропустити важливі оновлення!

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

5 години ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

1 день ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

1 день ago

Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв

Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв у 2025 році: надійні, доступні в обслуговуванні та пристосовані…

1 день ago

Топ-7 автомобілів, які ідеально підходять для українських доріг

Топ-7 автомобілів, які найкраще підходять для українських доріг у 2025 році. Надійні, витривалі моделі з…

1 день ago

Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг

Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг у 2025 році. Реальні проблеми, витрати на…

1 день ago