Фото: SUVNews
За даними Інституту досліджень авторинку, активність на ринку легкових автомобілів у жовтні 2025 року залишалася високою — як на первинному (нові авто), так і на вторинному (вживані), повідомляє SUVNews.
Попит традиційно зосередився у великих економічно активних регіонах, однак цього місяця статистика принесла кілька цікавих сюрпризів.
Абсолютним лідером внутрішнього ринку стала онлайн-реєстрація через застосунок “Дія” — понад 18 тисяч угод.
Це майже чверть від усіх перепродажів в Україні, що підтверджує: цифрові сервіси вже стали нормою, а не новинкою.
У класичному регіональному заліку:
Київ — 8,5 тис. угод
Дніпропетровська область
Одеська, Київська та Львівська області — теж у лідерах
Середня група — Харківська, Вінницька та Хмельницька області.
А найнижчу активність традиційно демонструють Донецька та Херсонська області, що пояснюється близькістю до зони бойових дій.
У базі відкритих даних ГСЦ МВС також відсутня статистика по Луганщині та Криму.
У сегменті вживаних авто з-за кордону лідирує Львівська область — 3,8 тис. перших реєстрацій.
Саме Львів сьогодні став головним “вікном в Європу” для автомобільного імпорту, випередивши навіть Київ (3,1 тис.).
Трійку замикає Рівненщина (1,8 тис.), яка традиційно утримує стабільні показники завдяки близькості до кордону й активному ринку перегонів.
Далі — Київська, Дніпропетровська, Волинська та Одеська області.
Цікаво, що навіть Харківщина, попри віддаленість від кордону, демонструє стабільний попит на “свіжопригнані” машини.
У категорії нових легковиків безумовний лідер — Київ.
На столицю припадає майже 40% усіх продажів нових авто в Україні.
Цей показник частково пояснюється тим, що саме в Києві зосереджено головні офіси лізингових компаній, дистриб’юторів і корпоративних клієнтів.
Багато авто після реєстрації роз’їжджаються в регіони, хоча й залишаються з київськими номерними знаками “AA”.
Далі в рейтингу:
Дніпропетровська область — 7,7%
Київська область — 6,5%
До ТОП-10 також увійшли Львів, Одеса, Харків, Вінниця та Полтава.
Ці регіони відзначаються високою купівельною спроможністю і розвиненою дилерською мережею.
Попри лідерство у ввезенні вживаних авто, Рівненщина посідає майже останнє місце у продажах нових машин (менше 1%).
Це ще раз доводить, що в кожному регіоні існує свій баланс між новими та “перевіреними часом” автомобілями.
Аналітики зазначають:
Де є стабільна економіка та бізнес-активність, там більше нових авто.
Де близько кордон і сильна логістика, там — імпорт.
А де активні користувачі цифрових сервісів, там — “Дія” і онлайн-реєстрації.
У жовтні 2025 року авторинок знову довів, що залишається індикатором фінансового здоров’я регіонів.
Там, де розвиваються бізнес, логістика і приватний сектор, — зростають і продажі автомобілів.
Попри виклики війни, інфляції й зміну податкових правил, українці продовжують:
купувати авто,
шукати вигідні варіанти,
адаптуватися до нових умов ринку.
Жовтень показав, що попит на автомобілі в Україні стабільно високий, а регіональна динаміка залишається живою та різноманітною.
У листопаді експерти очікують нову хвилю активності — зокрема, на тлі очікуваних змін податкової політики щодо імпорту авто.
Тож боротьба за перше місце між Львовом, Києвом та Дніпром лише починається.
Нашим читачам також цікаво:
Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…
ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…
Десять найкращих дизельних двигунів сучасності — рейтинг 2025 року. Ресурс 400 тис. км, надійність, економічність,…
7 бензинових кросоверів, які доводять: ресурс у 300+ тис. км — реальність. Найнадійніші моделі 2025…