Власники нових гібридних пікапів Toyota Tundra 2025 року починають сумніватися в надійності своїх машин. Незважаючи на заяви компанії про вирішення проблем із двигунами, свіжі випадки поломок дають привід засумніватися в цьому. Видання Motorbiscuit звертає увагу на нещодавній інцидент із власником Toyota Tundra TRD Pro 2025, який не встиг проїхати і 2,5 тисячі кілометрів.
Кірк Кашен, власник Tundra, поділився в соцмережах своїм розчаруванням: лише після 1 528 миль (близько 2460 км) пробігу його новий пікап залишився без двигуна.
«Сиджу в дилерському центрі Toyota з мотором, що заклинив, чекаю на причину поломки і повну заміну двигуна», – написав він у спільноті Toyota Tundra Owners Club у Facebook.
У 2024 році Toyota оголосила відкличну кампанію для бензинових версій Tundra, які зіткнулися з масовими відмовами двигунів. Проблема полягала в металевій стружці, що залишилася в системі змащення після відливання блоку двигуна. Тоді Toyota запевнила, що цю проблему усунуто в новіших версіях і що гібридних версій Tundra (включно з TRD Pro) це не торкнулося. Але випадок Кірка змушує задуматися: чи справді Toyota виправила недоліки?
Деякі власники Tundra скептично поставилися до посту, але більшість визнала ситуацію знайомою. «Вони не змогли виправити це за три роки?» – здивувався один із коментаторів. Інші користувачі назвали проблему «конструктивним прорахунком», зазначивши, що несправність може зберігатися і в майбутніх моделях.
Багато власників гібридних версій Tundra, раніше впевнені в надійності своїх автомобілів, тепер відчувають сумніви. «Ми купували TRD PRO Hybrid, тому що нас запевняли, що цієї проблеми в нього не буде», – зазначила Сара Дін, чий автомобіль поки що проїхав лише 600 км.
Інший користувач, Соломон Якут, висловив сподівання, що його аналогічний пікап залишиться без подібних сюрпризів: «Ох, у мене такий самий “Mudbath Pro” 2025… Я сподівався, що ми в безпеці?».
Кірк, зі свого боку, зізнався, що купівля розширеної гарантії, ймовірно, була правильним рішенням, адже його випадок не потрапляє під попередні відкликання Toyota.
Історія проблемних двигунів Tundra тягнеться з 2018 року, коли аналогічний силовий агрегат з’явився в японських Lexus LS. Власники цих автомобілів також скаржилися на аналогічні несправності.
Тепер багато фанатів Toyota замислюються, чи варто купувати новий Tundra. «Я вступив у цю групу, щоб стежити за оновленнями, оскільки хотів купити цей пікап», – написав один із користувачів. «Але тепер, схоже, мій старий 5.7-літровий двигун 2020 року залишиться зі мною ще надовго».
Поки що Toyota не дає остаточних коментарів з приводу ситуації з двигуном Кірка. Однак головне питання залишається відкритим: чи зіткнулася гібридна версія з тією самою проблемою, що й бензинова Tundra?
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Продажі автомобілів Tesla в Німеччині різко скоротилися на тлі політичного скандалу, спричиненого підтримкою Ілоном Маском…
Французька компанія Alpine опублікувала перше зображення свого нового спортивного кросовера A390. Як пише Motor1, офіційна…
Компанія Ford робить агресивний крок у боротьбі за покупців електромобілів, пропонуючи власникам Tesla вигідні умови…
Шведський автовиробник Volvo оголосив про проведення масштабного оновлення кросоверів EX90, уже переданих клієнтам. Власники цих…
Сучасні автомобілі все більше нагадують не просто засіб пересування, а повноцінні гаджети на колесах. Однак…
Американський люксовий бренд Cadillac представив новий Escalade IQL 2026 року - електричний позашляховик, що вирізняється…