Власники нових Toyota Tundra Hybrid скаржаться на відмови двигунів
Власники нових гібридних пікапів Toyota Tundra 2025 року починають сумніватися в надійності своїх машин. Незважаючи на заяви компанії про вирішення проблем із двигунами, свіжі випадки поломок дають привід засумніватися в цьому. Видання Motorbiscuit звертає увагу на нещодавній інцидент із власником Toyota Tundra TRD Pro 2025, який не встиг проїхати і 2,5 тисячі кілометрів.
Кірк Кашен, власник Tundra, поділився в соцмережах своїм розчаруванням: лише після 1 528 миль (близько 2460 км) пробігу його новий пікап залишився без двигуна.
«Сиджу в дилерському центрі Toyota з мотором, що заклинив, чекаю на причину поломки і повну заміну двигуна», – написав він у спільноті Toyota Tundra Owners Club у Facebook.
Проблеми з двигунами Tundra не зникли?
У 2024 році Toyota оголосила відкличну кампанію для бензинових версій Tundra, які зіткнулися з масовими відмовами двигунів. Проблема полягала в металевій стружці, що залишилася в системі змащення після відливання блоку двигуна. Тоді Toyota запевнила, що цю проблему усунуто в новіших версіях і що гібридних версій Tundra (включно з TRD Pro) це не торкнулося. Але випадок Кірка змушує задуматися: чи справді Toyota виправила недоліки?
Деякі власники Tundra скептично поставилися до посту, але більшість визнала ситуацію знайомою. «Вони не змогли виправити це за три роки?» – здивувався один із коментаторів. Інші користувачі назвали проблему «конструктивним прорахунком», зазначивши, що несправність може зберігатися і в майбутніх моделях.
Чи варто власникам гібридних Tundra хвилюватися?
Багато власників гібридних версій Tundra, раніше впевнені в надійності своїх автомобілів, тепер відчувають сумніви. «Ми купували TRD PRO Hybrid, тому що нас запевняли, що цієї проблеми в нього не буде», – зазначила Сара Дін, чий автомобіль поки що проїхав лише 600 км.
Інший користувач, Соломон Якут, висловив сподівання, що його аналогічний пікап залишиться без подібних сюрпризів: «Ох, у мене такий самий “Mudbath Pro” 2025… Я сподівався, що ми в безпеці?».
Кірк, зі свого боку, зізнався, що купівля розширеної гарантії, ймовірно, була правильним рішенням, адже його випадок не потрапляє під попередні відкликання Toyota.
Чи зможе Toyota вирішити проблему?
Історія проблемних двигунів Tundra тягнеться з 2018 року, коли аналогічний силовий агрегат з’явився в японських Lexus LS. Власники цих автомобілів також скаржилися на аналогічні несправності.
Тепер багато фанатів Toyota замислюються, чи варто купувати новий Tundra. «Я вступив у цю групу, щоб стежити за оновленнями, оскільки хотів купити цей пікап», – написав один із користувачів. «Але тепер, схоже, мій старий 5.7-літровий двигун 2020 року залишиться зі мною ще надовго».
Поки що Toyota не дає остаточних коментарів з приводу ситуації з двигуном Кірка. Однак головне питання залишається відкритим: чи зіткнулася гібридна версія з тією самою проблемою, що й бензинова Tundra?
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!