Categories: Автоновини

Власниця Mercedes залишилася без машини і з рахунком на $27 тисяч після планової заміни оливи

Коли власниця Mercedes Еббі Калхун віддала свій кросовер на звичайну планову заміну оливи до дилерського центру, вона й гадки не мала, що отримає назад майже «розвалений» автомобіль і неймовірний рахунок на $27 000. Відео з описом цієї історії в TikTok зібрало понад 1,8 млн переглядів і викликало бурю обурення серед користувачів, пише motor1.com.

У ролику Каліхун показала спочатку цілком справний білий кросовер, потім відчинила двері водія і виявила справжній безлад — оголені провідні пучки на підніжці машини. Підпис на екрані пояснював: “Здали авто на обслуговування, а потім дзвінок: машина «повністю розбита», а ремонт п’яти проводів обійдеться в $27 000”.

@abbycalhoun.blogyour reminder to drain your windsheild & sunroof! #pov #pointofview #relatable #reality #girlythings #mercedes #glc300 #benz #fypシ #foryoupage♬ original sound – JustGreatMusic

За словами Еббі, її попросили забрати речі з авто, оскільки наступного ранку його забере страхова компанія.

“Стою перед дилерським центром з купою запитань і жодної відповіді”, — обурюється вона.

Персонал СТО не зміг пояснити, як під час простої заміни оливи було пошкоджено електропроводку. “Я навіть не просила більше нічого, окрім нового масла, а тепер муситиму купувати іншу машину”, — додає власниця.

У коментарях до відео колишній автомеханік зазначив, що жоден фахівець не має права чіпати дроти без потреби: достатньо скористатися діагностичним портом OBD. Інший користувач порадив Калхун негайно звертатися до адвоката і утриматися від прямих переговорів зі страховиками чи представниками дилера.

Схожі випадки скарг на дилерські центри трапляються й серед інших власників преміальних авто. Зокрема, одна жінка на BMW розповіла, що після заміни оливи сервіс заблокував її двигун і відмовився відшкодовувати збитки.

Ця історія нагадує про важливість дбайливого вибору сервісного центру та контролю навіть елементарних процедур обслуговування.

Вам також може бути цікаво:

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

1 день ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

2 дні ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

2 дні ago

Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв

Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв у 2025 році: надійні, доступні в обслуговуванні та пристосовані…

2 дні ago

Топ-7 автомобілів, які ідеально підходять для українських доріг

Топ-7 автомобілів, які найкраще підходять для українських доріг у 2025 році. Надійні, витривалі моделі з…

2 дні ago

Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг

Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг у 2025 році. Реальні проблеми, витрати на…

2 дні ago