Фото: Volkswagen
Німецький автоконцерн Volkswagen має намір найближчим часом істотно переглянути ціни на свої електромобілі за рахунок впровадження нової технології акумуляторів. Як передає InsideEVs, виробник хоче розширити використання літій-залізо-фосфатних (LFP) батарей, які істотно дешевші за традиційні нікель-марганець-кобальтові (NMC) аналоги.
Повідомляється, що першою моделлю, яка випробує інноваційне рішення, стане Volkswagen ID.2, що готується до прем’єри в 2026 році. Надалі концерн хоче інтегрувати технологію в усій лінійці електромобілів бренду, включно з ID.3, ID.4 і ID.7.
Відомо, що нова електрична платформа вже отримала назву MEB Plus. Хоча літій-залізо-фосфатні батареї трохи поступаються за щільністю енергії нікель-марганець-кобальтовим, їхня головна перевага – нижча собівартість виробництва. Ця технологія вже набула широкого поширення в Китаї.
Британське видання Autocar повідомляє, що перехід на LFP-батареї буде супроводжуватися повним редизайном електромобілів Volkswagen. Виробництво нових акумуляторів планується налагодити на заводі концерну в Зальцгіттері (Німеччина).
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…
Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…
Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…
Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв у 2025 році: надійні, доступні в обслуговуванні та пристосовані…
Топ-7 автомобілів, які найкраще підходять для українських доріг у 2025 році. Надійні, витривалі моделі з…
Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг у 2025 році. Реальні проблеми, витрати на…