Фото: Volkswagen
Німецький автоконцерн Volkswagen має намір найближчим часом істотно переглянути ціни на свої електромобілі за рахунок впровадження нової технології акумуляторів. Як передає InsideEVs, виробник хоче розширити використання літій-залізо-фосфатних (LFP) батарей, які істотно дешевші за традиційні нікель-марганець-кобальтові (NMC) аналоги.
Повідомляється, що першою моделлю, яка випробує інноваційне рішення, стане Volkswagen ID.2, що готується до прем’єри в 2026 році. Надалі концерн хоче інтегрувати технологію в усій лінійці електромобілів бренду, включно з ID.3, ID.4 і ID.7.
Відомо, що нова електрична платформа вже отримала назву MEB Plus. Хоча літій-залізо-фосфатні батареї трохи поступаються за щільністю енергії нікель-марганець-кобальтовим, їхня головна перевага – нижча собівартість виробництва. Ця технологія вже набула широкого поширення в Китаї.
Британське видання Autocar повідомляє, що перехід на LFP-батареї буде супроводжуватися повним редизайном електромобілів Volkswagen. Виробництво нових акумуляторів планується налагодити на заводі концерну в Зальцгіттері (Німеччина).
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…
Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…
ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…
Десять найкращих дизельних двигунів сучасності — рейтинг 2025 року. Ресурс 400 тис. км, надійність, економічність,…