Якщо ви зважилися на продаж автомобіля, важливо подумати про професійну презентацію своєї пропозиції, оскільки це ключ до швидкої та успішної угоди. Як пише Interia, оголошення з якісними фотографіями привертають на 70% більше уваги потенційних покупців.
Експерти підкреслюють, що фотографування автомобіля не вимагає професійного обладнання та спеціальних навичок, але потребує певних прийомів, які зроблять знімки максимально привабливими.
Машину слід ретельно вимити, видалити всі дрібні потертості, подряпини, відколи. Особливу увагу потрібно приділити колісним дискам, які після ретельного очищення і полірування миттєво підвищують візуальну цінність автомобіля.
У салоні потрібно гарненько очистити оббивку і сидіння, вимити скло зсередини, прибрати всі особисті речі, які можуть відволікати увагу потенційного покупця.
Місце зйомки має величезне значення. Уникайте «хаотичних» локацій – парковок з іншими автомобілями або жвавих вулиць. Краще вибрати як фон нейтральний простір – порожню парковку, відкритий майданчик або тихе місце на природі.
Машина на фотографіях має бути зображена так, щоб було видно весь силует без спотворень. Уникайте прямих сонячних променів, що створюють різкі тіні та відблиски на кузові. Найкращі фото виходять відразу після сходу або перед заходом сонця.
Найпривабливішими ракурсами є три чверті, коли видно одночасно передню частину і бік автомобіля. Цей класичний спосіб підкреслює динамічний силует транспортного засобу.
Експерти радять фотографувати авто з восьми базових ракурсів щонайменше, включно з переднім, заднім, боковими та знімками з чотирьох кутів. Якщо під час фотографування присісти, то знижена точка огляду надає автомобілю спортивного характеру.
Сьогодні у смартфонів вбудовані камери цілком здатні створювати привабливі фотографії для оголошення. Рекомендується використовувати режим HDR, який збалансує світлі і темні ділянки кадру.
Прозорість під час розміщення оголошення суттєво впливає на зацікавленість пропозицією. Експерти закликають не приховувати недоліки автомобіля і чітко показати всі вади на фото, щоб у покупця сформувалася довіра до вас. Під час огляду обман все одно розкриється, а ось довіру вже буде втрачено.
Знімки, незважаючи на всі прийоми, не повинні спотворювати дійсність. Не варто використовувати ретуш або надмірну цифрову обробку, оскільки на контрасті покупець, який прибув для «живого» огляду автомобіля, може відчути сильне розчарування, що позначиться на переговорах.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…
Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…
Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…
Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв у 2025 році: надійні, доступні в обслуговуванні та пристосовані…
Топ-7 автомобілів, які найкраще підходять для українських доріг у 2025 році. Надійні, витривалі моделі з…
Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг у 2025 році. Реальні проблеми, витрати на…