На заводі Volkswagen поставлено крапку в 34-річній історії популярного двигуна VR6. Як повідомляє Carthrottle, останній двигун було зібрано, завершивши випуск майже 1,87 мільйона екземплярів.
Двигун VR6 вперше представили у 1991 році на Женевському автосалоні в складі Golf третього покоління. З моменту свого запуску він здобув популярність серед автолюбителів і використовувався в різних моделях, таких як Passat, Touareg, Phaeton, а також у транспортних засобах інших брендів концерну, включно з Audi Q7 та Porsche Cayenne.
Основна перевага VR6 полягала в його компактності в поєднанні з високою потужністю, що робило його ідеальним вибором для передньопривідних автомобілів. Однак з часом економічніші та сучасніші турбовані чотирициліндрові двигуни витіснили цей атмосферний мотор з ринку.
Хоча ентузіасти, безсумнівно, відчують ностальгію за цим двигуном, Volkswagen продовжує адаптуватися до сучасних вимог автомобільної індустрії, впроваджуючи нові технології та стандарти екології.
Подальше майбутнє для Volkswagen обіцяє бути ще цікавішим, оскільки компанія зосереджується на електромобілях та нових системах приводу, до яких, безумовно, приєднаються нові інноваційні двигуни.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Дизель або бензиновий турбомотор — що вигідніше та надійніше для українських доріг? Порівнюємо ресурс, витрати,…
Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…
Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…
Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…
ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…
Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…