Categories: Автоновини

Volkswagen завершив еру: виробництво легендарного двигуна VR6 зупинено

На заводі Volkswagen поставлено крапку в 34-річній історії популярного двигуна VR6. Як повідомляє Carthrottle, останній двигун було зібрано, завершивши випуск майже 1,87 мільйона екземплярів.

Двигун VR6 вперше представили у 1991 році на Женевському автосалоні в складі Golf третього покоління. З моменту свого запуску він здобув популярність серед автолюбителів і використовувався в різних моделях, таких як Passat, Touareg, Phaeton, а також у транспортних засобах інших брендів концерну, включно з Audi Q7 та Porsche Cayenne.

Основна перевага VR6 полягала в його компактності в поєднанні з високою потужністю, що робило його ідеальним вибором для передньопривідних автомобілів. Однак з часом економічніші та сучасніші турбовані чотирициліндрові двигуни витіснили цей атмосферний мотор з ринку.

Хоча ентузіасти, безсумнівно, відчують ностальгію за цим двигуном, Volkswagen продовжує адаптуватися до сучасних вимог автомобільної індустрії, впроваджуючи нові технології та стандарти екології.

Подальше майбутнє для Volkswagen обіцяє бути ще цікавішим, оскільки компанія зосереджується на електромобілях та нових системах приводу, до яких, безумовно, приєднаються нові інноваційні двигуни.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

Дизель чи бензиновий турбо: що насправді краще для України у 2025–2026 роках

Дизель або бензиновий турбомотор — що вигідніше та надійніше для українських доріг? Порівнюємо ресурс, витрати,…

4 хвилини ago

ТОП-7 дизельних кросоверів із двигунами, які служать 400–500 тис. км

Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…

2 години ago

ТОП-7 майже “вічних” дизельних двигунів

Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…

3 години ago

Топ-5 кросоверів з майже «вічними» двигунами

Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…

18 години ago

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

2 дні ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

3 дні ago