Ви помітили, що під час поїздки ваш автомобіль почав дивно вібрувати? Найчастіше в таких випадках винними вважають саме колеса. Хоча розбалансування коліс дійсно є однією з найпоширеніших проблем, насправді це далеко не єдина причина, чому ваш автомобіль може трястися, пише SUVNews. Існує цілий комплекс технічних проблем, які можуть спричиняти вібрацію. Давайте розглянемо найпоширеніші ситуації та їх джерела. Зазначимо, що тільки всебічна якісна діагностика автомобіля допоможе точно встановити причину вібрації.
Якщо вібрація відчувається переважно при різкому наборі швидкості, то скоріш за все, проблема все-таки у дисбалансі коліс. Зокрема, джерелом вібрації можуть стати погано затягнуті гайки та болти. Ще одна часта проблема — це знос шин, особливо нерівномірне зношення протектора. Не варто забувати і про тиск у шинах: низький тиск теж може стати причиною настирливої тряски, яка завдає шкоди автомобілю.
Коли мова йде про гальмування, то вібрації найчастіше проявляються в кермі та педалі гальма. Основними причинами таких вібрацій є три: нерівномірний знос або навіть пошкодження дисків і колодок гальмівної системи, поломка супортів, а також проблеми з циліндрами. Для всебічної діагностики гальмівного механізму доведеться знімати колеса та проводити візуальний огляд усіх основних елементів конструкції. Якщо візуальний огляд нічого не покаже, обов’язково варто провести діагностику гідроприводу гальм. Неналежна робота ABS також може бути одним з джерел проблем.
Читайте також: І навіть штрафу не буде: на якому транспорті можна їздити без водійських прав
Вібрації, які виникають при наборі швидкості, часто прогресують протягом короткого періоду часу. Тож, зіштовхнувшись з такою проблемою, її варто вирішувати невідкладно. Найчастіше вібрації викликані зносом ШРУСів. Яскравим, хоча й не обов’язковим знаком, в такому випадку будуть скрипи та хрусти під час поворотів. Проблеми з таким видом вібрацій можуть походити і від зношених опор коробки передач та/або мотора. Вважаються зношеними ті опори, які мають сліди відшарування гуми від основної частини конструкції. Якщо ж вібрація з’являється під час спроби змінити передачу (рідкісний випадок), проблема, скоріш за все, в зношених кріпленнях силового агрегату.
У випадку, коли вібрації виникають під час звичайного прямолінійного руху, головною причиною все ще залишається дисбаланс коліс. Однак, з підвищенням швидкості, список можливих “хвороб” зростає. Тож, вібрації, які виникають на невеликих швидкостях (приблизно 40-60 км/год), з великою вірогідністю пов’язані з поломкою хрестовини кардана або цілою низкою підшипників, а також з порушенням цілісності конструкції вихлопної системи. Вібрації, що виникають на середніх швидкостях (діапазон 60-80 км/год), додають до списку можливих проблем знос шарових опор, разбалансування шківів, ушкодження ступичних підшипників, а також проблеми з приводами вентилятора чи генератора автомобіля. Нарешті, якщо вібрації проявляються при швидкості понад 100 км/год, причина може бути у порушенні аеродинаміки кузова.
Отже, не варто ігнорувати вібрації вашого автомобіля, адже це може вказувати на серйозні технічні проблеми. Краще все ж не зволікати з візитом до сервісу!
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Новий Hyundai Palisade 2026 року: стильний та практичний кросовер для великої родини з сучасним дизайном…
Дізнайтеся, як прості трюки можуть удвічі подовжити термін служби автомобільного акумулятора завдяки правильному обслуговуванню.
Tesla анонсує дебют оновленої Model Y Juniper на початку 2025 року, щоб заохотити покупців після…
Важні можливості автомобіля, які можуть залишитися непоміченими, включають екстрене гальмування, адаптивний круіз-контроль та автоматичну парковку.
Новий Mitsubishi Outlander PHEV 2025 здатний проїхати до 86 км без пального, пропонуючи потужність 306…
Дорожний гіпноз може загрожувати безпеці водія. Дізнайтесь, як уникнути цього стану та запобігти аваріям на…