Categories: Автоновини

Volkswagen зменшує потужність авто та пропонує її відновлення за додаткову плату

У світі автомобілів з’являється новий тренд — потужність за підпискою. Так, власники електрокара Volkswagen ID.3 Pure можуть за окрему плату розблокувати приховані можливості свого авто.

За паспортом модель має 168 к.с., але без підписки водій отримує лише 148 к.с.. Щоб відкрити повний потенціал, потрібно оформити передплату.

Скільки коштує «додаткова сила»

У Великій Британії Volkswagen пропонує кілька варіантів:

  • £16,50 на місяць;

  • £165 на рік;

  • £649 за довічний доступ.

При цьому різниця — лише 20 к.с., що майже не впливає на динаміку та ніяк не змінює запас ходу.

Позиція компанії

У Volkswagen пояснюють, що така ідея нічим не відрізняється від підходу зі звичайними авто, де потужніші двигуни доступні тільки у вищих комплектаціях:

«Ми даємо клієнтам можливість отримати спортивніший досвід навіть після покупки, а не тільки під час вибору комплектації», — заявили в компанії.

Чи варта гра свічок?

Подібні рішення вже тестують й інші автовиробники: BMW, Mercedes, Tesla. Вони пропонують підписки на функції, але з більш відчутним результатом. Наприклад, Polestar за $1 195 додає одразу 68 к.с., що виглядає набагато привабливіше на фоні «скромних» 20 к.с. від Volkswagen.

Це піднімає питання: чи справді варто платити за таку дрібницю, особливо коли автомобіль і так уже куплений повністю?

Чому це важливо

Підписки в автоіндустрії стають частиною глобального тренду — виробники прагнуть монетизувати не тільки продаж машин, а й їхні функції. Для когось це можливість гнучко налаштувати автомобіль «під себе», для інших — відчуття, що компанія продає те, що вже й так має бути у комплектації.

 

 

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

Топ-10 найстійкіших до іржі вживаних авто: моделі, що не «сипляться» навіть після років експлуатації

Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…

50 хвилин ago

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

2 години ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

22 години ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

23 години ago

Як часто і кому обов’язково проходити техогляд у 2025 році

ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…

24 години ago

ТОП-10 найкращих дизельних двигунів сучасності

Десять найкращих дизельних двигунів сучасності — рейтинг 2025 року. Ресурс 400 тис. км, надійність, економічність,…

1 день ago