Categories: Автоновини

Який автомобіль безпечніше: бензиновий чи електричний

Питання стосовно безпеки електромобілів порівняно з бензиновими автомобілями часто викликає обговорення, особливо у контексті пожежної небезпеки. Однак, відповідно до найновіших даних, статистика свідчить про те, що електромобілі горять на 80% рідше, ніж їхні бензинові аналоги.

У період з 2010 по червень 2023 року в світі було зафіксовано всього 393 випадки пожеж у електромобілях, при тому, що було випущено близько 30 мільйонів таких автомобілів.

Основною причиною виникнення пожеж у електромобілях є тепловий розгін у тяговому акумуляторі, який виникає внаслідок фізичного ушкодження блоку батареї або короткого замикання в одному з його елементів. Сучасні моделі обладнані ефективною системою охолодження та ізоляції, що значно зменшує ризик виникнення пожежі.

У порівняльних краш-тестах, проведених за стандартами Euro-NCAP, електромобілі виявилися переважними з точки зору безпеки. Наприклад, NIO ES7 показав кращі результати щодо безпеки дорослих пасажирів, пішоходів та активної безпеки, ніж бензиновий Land Rover Discovery Sport.

Сучасні системи безпеки, такі як CTB (Cell-To-Body), яка інтегрує тягову батарею в силовий каркас, значно підвищують жорсткість та стійкість електромобілів при зіткненнях.

Навіть наприклад електромобілі не лише демонструють кращу пожежну безпеку, але і показують вражаючі результати у краш-тестах порівняно з бензиновими аналогами. Застосування технологічних інновацій, ефективних систем охолодження та інтеграція тягових батарей у структуру автомобілів роблять електромобілі не тільки безпечними для водіїв та пасажирів, але й для оточуючих на дорозі.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

ТОП-7 дизельних кросоверів із двигунами, які служать 400–500 тис. км

Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…

2 години ago

ТОП-7 майже “вічних” дизельних двигунів

Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…

2 години ago

Топ-5 кросоверів з майже «вічними» двигунами

Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…

17 години ago

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

2 дні ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

3 дні ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

3 дні ago