Під час зимового зберігання, що особливо важливо для рідко використовуваних мототехніки та автомобілів, деякі власники іноді вирішують періодично прогрівати двигун. Проте такий підхід має свої недоліки, які можуть негативно вплинути на стан двигуна, повідомляє видання “Авто 24”.
Прогрівання двигуна можна порівняти з короткими поїздками. Тому за низьких температур немає сенсу запускати двигун, якщо власник не має наміру виїжджати на дорогу. Прогрівання двигуна в режимі холостого ходу може призвести до погіршення властивостей моторного мастила.
Причина в тому, що після прогрівання на металевих деталях та внутрішніх каналах системи вентиляції картера може утворитися конденсат. Якщо двигун не працює тривалий час, цей конденсат може замерзнути, що призведе до проблем з картером і маслом. Це може спричинити корозію піддону або навіть прискорений знос двигуна.
Проте деякі експерти все ж рекомендують періодично прогрівати двигун при тривалому зберіганні. Вони пояснюють це тим, що прокладки, сальники та ущільнювачі можуть висохнути з часом. Тому можливо, найкращим рішенням буде поєднувати обидва підходи: періодично прогрівати двигун під час тривалого зберігання та замінювати масло перед повноцінним використанням.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Не всі моделі Kia однаково вдалі. Розповідаємо про три автомобілі марки, які найчастіше розчаровують своїх…
Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…
Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…
Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…