Під час зимового зберігання, що особливо важливо для рідко використовуваних мототехніки та автомобілів, деякі власники іноді вирішують періодично прогрівати двигун. Проте такий підхід має свої недоліки, які можуть негативно вплинути на стан двигуна, повідомляє видання “Авто 24”.
Прогрівання двигуна можна порівняти з короткими поїздками. Тому за низьких температур немає сенсу запускати двигун, якщо власник не має наміру виїжджати на дорогу. Прогрівання двигуна в режимі холостого ходу може призвести до погіршення властивостей моторного мастила.
Причина в тому, що після прогрівання на металевих деталях та внутрішніх каналах системи вентиляції картера може утворитися конденсат. Якщо двигун не працює тривалий час, цей конденсат може замерзнути, що призведе до проблем з картером і маслом. Це може спричинити корозію піддону або навіть прискорений знос двигуна.
Проте деякі експерти все ж рекомендують періодично прогрівати двигун при тривалому зберіганні. Вони пояснюють це тим, що прокладки, сальники та ущільнювачі можуть висохнути з часом. Тому можливо, найкращим рішенням буде поєднувати обидва підходи: періодично прогрівати двигун під час тривалого зберігання та замінювати масло перед повноцінним використанням.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Останнім часом в Україні стали дуже популярними енергетичні напої. Водії часто вживають їх перед тривалими…
Українцям рекомендується дотримуватися певних правил безпеки, якщо обстріл застає їх у автомобілі. Якщо обстріл почався…
Дослідження виявило, що водії BMW у Великобританії частіше виявляють ознаки психопатії порівняно з іншими водіями…
Заступник голови Департаменту патрульної поліції Олексій Білошицький заявив про намір посилити відповідальність водіїв за серйозні…
Згідно з новим законом про мобілізацію, що набирає чинності 18 травня, у громадян України, які…
Девід Лонг, досвідчений автомеханік, у своєму YouTube-каналі попереджає водіїв про проблеми, які можуть стати "смертним…