Під час зимового зберігання, що особливо важливо для рідко використовуваних мототехніки та автомобілів, деякі власники іноді вирішують періодично прогрівати двигун. Проте такий підхід має свої недоліки, які можуть негативно вплинути на стан двигуна, повідомляє видання “Авто 24”.
Прогрівання двигуна можна порівняти з короткими поїздками. Тому за низьких температур немає сенсу запускати двигун, якщо власник не має наміру виїжджати на дорогу. Прогрівання двигуна в режимі холостого ходу може призвести до погіршення властивостей моторного мастила.
Причина в тому, що після прогрівання на металевих деталях та внутрішніх каналах системи вентиляції картера може утворитися конденсат. Якщо двигун не працює тривалий час, цей конденсат може замерзнути, що призведе до проблем з картером і маслом. Це може спричинити корозію піддону або навіть прискорений знос двигуна.
Проте деякі експерти все ж рекомендують періодично прогрівати двигун при тривалому зберіганні. Вони пояснюють це тим, що прокладки, сальники та ущільнювачі можуть висохнути з часом. Тому можливо, найкращим рішенням буде поєднувати обидва підходи: періодично прогрівати двигун під час тривалого зберігання та замінювати масло перед повноцінним використанням.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Сучасні автомобілі – це не просто транспорт, а справжні технологічні дива. Багато водіїв навіть не…
Багато сучасних авто випускають без запасного колеса, щоб зменшити витрати. Але це створює проблему, якщо…
Каталітичний нейтралізатор (каталізатор) допомагає зменшити шкідливі викиди автомобіля з двигуном внутрішнього згоряння. Це важлива частина…
Не кожен водій буде радий, якщо його зупинить поліція. Однак іноді й для патрульних спілкування…
Штрафи за порушення ПДР в Україні є найчастішим видом покарання для водіїв. Однак значна частина…
Колір автомобіля — це не лише про зовнішній вигляд. Психологи вважають, що обраний відтінок може…