Назвали топ-5 міфів про догляд за автомобілем
Ви можете вважати, що певні речі корисні для вашого автомобіля, хоча насправді ви можете завдати йому шкоди або витрачати гроші без потреби. Ми розвіяли п’ять найпоширеніших міфів про догляд за автомобілем.
Преміальне пальне краще, ніж звичайне
Неправда! Хоча преміум-паливо ідеально підходить для автомобілів, які потребують його відповідно до рекомендацій виробника, в інших автомобілях воно просто не потрібне. Використання пального з вищим октановим числом на автомобілях, які цього не потребують, не збільшує продуктивність або паливну ефективність. Заощаджуйте свої гроші, використовуючи правильне паливо для вашого автомобіля.
Тиск у шинах слід накачувати до тиску, вказаного на боковинах шин
Неправда! Цифра на боковині – це абсолютний максимальний тиск, і його слід регулювати відповідно до додаткового багажу, який перевозить автомобіль. Перевіряйте тиск у шинах, коли вони “холодні”, тобто не перебували в русі протягом трьох або більше годин. Під час руху повітря (волога) в шинах нагрівається і розширюється, що може призвести до помилкових показань.
Якщо шина перекачана, може статися наступне:
- Центр шини буде більше контактувати з дорогою, що призведе до швидкого зносу протектора.
- Зміняться характеристики керованості, що зробить шини менш гнучкими.
- Боковина шини не буде такою гнучкою, що призведе до жорсткої їзди.
- Це може вплинути на якість гальмування, оскільки шини стають занадто жорсткими для максимального зчеплення контакту з дорогою.
- Підвищений знос шин.
- Зменшення зчеплення з дорогою.
І навпаки, якщо шини недокачані, це призведе до:
- Зовнішні краї шини контактують з дорогою, що призводить до передчасного зносу протектора.
- Змінюються характеристики керованості, і шини стають більш гнучкими.
- Боковина шини прогинається занадто сильно, що призводить до надмірного нагрівання шини. Надмірне згинання може призвести до погіршення гальмування.
- Правильний показник тиску можна знайти на наклейці на дверцятах з боку водія або в інструкції з експлуатації. Коли шини накачані до правильного тиску PSI, ви отримуєте вигоду від оптимального терміну служби та експлуатаційних характеристик, як це передбачено конструкцією.
Мастило потрібно міняти кожні 3000 км
Моторне мастило необов’язково змінювати кожні 3000 км пробігу. Краще дотримуватися рекомендацій виробника.
Щоб дізнатися, коли потрібно міняти мастило, прочитайте посібник користувача. Так ви можете заощадити трохи грошей.
При кожній заміні оливи необхідно промивати охолоджуючу рідину
Неправда! Промивання охолоджувальної рідини слід виконувати кожні 30 000 км пробігу, проте, охолоджувальну рідину та інші рідини слід перевіряти під час технічного обслуговування двигуна. Зверніться до посібника з експлуатації щодо рекомендованих виробником інтервалів обслуговування або проконсультуйтеся з механіком, якому ви довіряєте, щоб визначити відповідний графік для вашого автомобіля.
Ви можете мити автомобіль пральним порошком або засобом для миття посуду
Неправда! Засіб для прання та миття посуду не призначений для використання в автомобілях і може видалити захисний віск. Ці види чистячих засобів можуть бути абразивними та можуть пошкодити прозоре покриття автомобіля, що призведе до появи дуже дрібних подряпин, а з часом фарба стане тьмяною через прискорення процесу окислення. Замість цього використовуйте спеціальний засіб для миття автомобілів, розроблений спеціально для миття автомобілів.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!