Названо причини, чому двигун витрачає забагато мастила

Така проблема досить поширена серед автівок з великим пробігом. Впоратися з проблемою дозволять наступні пояснення.

Є 3 основні причини, котрі спричиняють швидку витрату мастила двигуном. Воно може витікати з двигуна назовні, потрапляти в камеру згоряння або систему охолодження двигуна.

Неправильно підібране мастило

Виробник завжди вказує, яке мастило слід заливати у двигун автомобіля. Не варто йти проти рекомендацій виробника, оскільки це може значно скоротити термін служби двигуна. Купуйте моторну оливу в офіційних представництвах або у перевірених дилерів.

Заїдання поршневих кілець

Найпоширенішою причиною заклинювання поршневих кілець є використання низькосортної або невідповідної моторної оливи. Симптоми такі ж, як і при зносі циліндро-поршневої групи. На ринку є як розчинники для поршневих кілець, так і спеціальні процедури очищення воднем для розв’язання такої проблеми.

Клапан вентиляції картера

Клапан вентиляції картера відповідає за тиск у картері двигуна. Якщо він виходить з ладу або діафрагма всередині нього пошкоджується, картерні гази у великій кількості потрапляють у камеру згоряння через впускний колектор. Несправність клапана вентиляції картера зазвичай супроводжується нестабільною роботою двигуна на холостих обертах.

Турбіна

Пошкодження приводного валу турбіни та підшипників призводить до потрапляння масла у впускний колектор. У цьому випадку масло збирається в трубах, що ведуть від турбіни до інтеркулера, і через нього потрапляє у двигун.

Нагадаємо, що нормальна витрата – менше одного літра оливи на 10 тисяч кілометрів пробігу.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Джерело auto.24tv.ua
Читайте також