Названо причини, чому двигун витрачає забагато мастила
Така проблема досить поширена серед автівок з великим пробігом. Впоратися з проблемою дозволять наступні пояснення.
Є 3 основні причини, котрі спричиняють швидку витрату мастила двигуном. Воно може витікати з двигуна назовні, потрапляти в камеру згоряння або систему охолодження двигуна.
Неправильно підібране мастило
Виробник завжди вказує, яке мастило слід заливати у двигун автомобіля. Не варто йти проти рекомендацій виробника, оскільки це може значно скоротити термін служби двигуна. Купуйте моторну оливу в офіційних представництвах або у перевірених дилерів.
Заїдання поршневих кілець
Найпоширенішою причиною заклинювання поршневих кілець є використання низькосортної або невідповідної моторної оливи. Симптоми такі ж, як і при зносі циліндро-поршневої групи. На ринку є як розчинники для поршневих кілець, так і спеціальні процедури очищення воднем для розв’язання такої проблеми.
Клапан вентиляції картера
Клапан вентиляції картера відповідає за тиск у картері двигуна. Якщо він виходить з ладу або діафрагма всередині нього пошкоджується, картерні гази у великій кількості потрапляють у камеру згоряння через впускний колектор. Несправність клапана вентиляції картера зазвичай супроводжується нестабільною роботою двигуна на холостих обертах.
Турбіна
Пошкодження приводного валу турбіни та підшипників призводить до потрапляння масла у впускний колектор. У цьому випадку масло збирається в трубах, що ведуть від турбіни до інтеркулера, і через нього потрапляє у двигун.
Нагадаємо, що нормальна витрата – менше одного літра оливи на 10 тисяч кілометрів пробігу.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!