Розвінчано 6 міфів про експлуатацію авто взимку, в які досі вірять

З першими морозами водії стикаються з особливостями зимового водіння. І з цим пов’язано багато міфів.

  • Сучасні автомобілі не потребують прогріву перед початком руху. Насправді сучасні двигуни нічим не відрізняються від радянських: у них є кільця і підшипники. Навіть поршні нагріваються за схожим алгоритмом. Канавки для кілець можуть призвести до зупинки, якщо автовласник захоче виїхати зі снігового замету на непрогрітій машині.
  • Новий акумулятор не потрібно заряджати. Це не так. Незаряджений акумулятор дасть про себе знати в холодний день. Він погано переносить холод і повинен спочатку прогрітися. Якщо стартер ледве працює, коли ви заводите двигун, потрібно якомога швидше знайти спосіб підзарядити акумулятор.
  • Можна зробити світло за допомогою товстих і тонких проводів. Насправді ж тільки товсті дроти з великими зажимами можуть витримати високі пускові струми, які забезпечують надійну фіксацію на клемах обох акумуляторів.
  • Антифриз кращий за солярку. Будь-яка охолоджуюча рідина, в тому числі й солярка, є антифризом. Від рідин невідомих виробників краще триматися якомога далі.
  • Взимку в антифриз не можна додавати воду. Якщо долити в антифриз не більше 100 мл води, нічого страшного не станеться.
  • Розморозити дизель можна за допомогою антигелю. На жаль, це не так. Якщо дизель замерз, врятувати ситуацію може тільки тепле місце.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Джерело uamotors.com.ua
Читайте також