Взимку чимало водіїв стикаються з проблемою, коли рідина в бачку омивача замерзає. Це може відбутися, якщо вчасно не здійснити перехід від літньої води до зимового антифризу або у випадку помилкового наповнення бачка.
Якщо бачок омивача замерз, важливо не залишати його в цьому стані. Під час замерзання вода розширюється, що може пошкодити бачок або навіть жиклери.
Існує кілька методів розмороження бачка омивача:
– Відженіть автомобіль у тепле приміщення. Це є найбільш надійним, але не завжди доступним способом.
– Долити в бачок окропу. Цей метод підходить, якщо бачок не повністю заповнений.
– Використовуйте фен. Направте потік гарячого повітря на бачок та шланги омивача.
– Долити в бачок концентрат незамерзайки. Концентрат розморозить лід, але це займе певний час.
– Використовуйте розморожувач скла. Від’єднайте трубку від жиклера омивача і розпороште розморожувач.
Якщо немає можливості загнати машину в тепле приміщення, оптимально використовувати комбінацію кількох методів, наприклад, долити окріп у бачок і використовувати фен для його підігріву.
Ось кілька порад, як уникнути цієї проблеми у майбутньому:
– Слідкуйте за рівнем рідини в бачку омивача. Якщо бачок порожній, вода може замерзнути швидше.
– Заповнюйте бачок лише якісним омивачем. Низькоякісна рідина може замерзнути навіть при помірних морозах.
– Якщо залишаєте автомобіль на вулиці на ніч, краще злити воду з бачка омивача.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Дизель або бензиновий турбомотор — що вигідніше та надійніше для українських доріг? Порівнюємо ресурс, витрати,…
Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…
Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…
Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…
ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…
Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…