Categories: Автопоради

Водіям розповіли, що робити, якщо замерзло дизельне пальне в баку

Які матеріали краще мати у автомобілі – WD-40 чи силікон, як діяти, якщо дизельне пальне в баку замерзло, і яку дистанцію можна подолати на запасному колесі – на ці питання відповідає Олександр Чаленко, начальник відділу оригінального сервісу корпорації «УкрАВТО», пише «АвтоСвіт».

У випадку, якщо дизельне пальне в баку автомобіля замерзло під час поїздки, рекомендовано єдине безпечне рішення – викликати евакуатор або буксирування до теплого приміщення для прогріву всієї паливної системи, з подальшим зливанням пального та заправкою гарним зимовим пальним.

Щодо накопичення вологи на килимках автомобіля взимку, якщо вони гумові і не пропускають вологу, це не завдасть шкоди кузову за умови своєчасного прибирання вологи. Проте важливо пам’ятати, що волога з килимків може випаровуватися та осідати на верхніх деталях, таких як лобове скло, створюючи незручність при експлуатації автомобіля. Для запобігання цьому рекомендується використовувати силікагель, розміщуючи його під сидіння для ефективного вбирання вологи.

Щодо запасного колеса, важливо враховувати, що “докатка” має обмежену функціональність та не може використовуватися тривалий час. Максимальна швидкість автомобіля на “докатці” повинна бути обмежена до 80-90 км/год, а іноді й нижче, що вказано на маркуванні на ободі. Зважаючи на обмежену глибину протектора (4 мм) та обсяг тиску, ресурс “докатки” зазвичай не перевищує 2–5 тис. км.

Уникайте використання “докатки” на великій швидкості, розміщуючи її на задню вісь для зменшення негативного впливу на передньопривідні автомобілі та на передню вісь для задньопривідних, особливо на ожеледиці. Зокрема взимку, важливо мати універсальне мастило в автомобілі, і обрати між WD-40 та силіконом залежно від конкретних потреб – силікони мають високу термостійкість та антикорозійні властивості, а WD-40 володіє гарною проникливою здатністю. Пам’ятайте про необхідність профілактичних заходів після тривалої стоянки, щоб зберегти ефективність автомобіля.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Олександр Успішний

Я понад 8 років працюю з автомобільною тематикою й добре знаю, чим живе автосвіт — від нових моделей і технологій до ринку вживаних авто. Щодня відстежую новини, тенденції та експертні огляди, щоб читачі отримували лише актуальну й достовірну інформацію. Моя мета — робити автомобільні новини цікавими не лише для фахівців, а й для всіх, хто любить машини. У кожному матеріалі я поєдную аналітику, досвід і просту, зрозумілу подачу. Вірю, що якісна авто-журналістика має не лише інформувати, а й допомагати водіям приймати правильні рішення.

Recent Posts

Дизель чи бензиновий турбо: що насправді краще для України у 2025–2026 роках

Дизель або бензиновий турбомотор — що вигідніше та надійніше для українських доріг? Порівнюємо ресурс, витрати,…

16 хвилин ago

ТОП-7 дизельних кросоверів із двигунами, які служать 400–500 тис. км

Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…

3 години ago

ТОП-7 майже “вічних” дизельних двигунів

Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…

3 години ago

Топ-5 кросоверів з майже «вічними» двигунами

Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…

18 години ago

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

2 дні ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

3 дні ago