Водіям розповіли, як вони, не використовуючи ручник, вбивають коробку-автомат
Більшість власників автомобілів з автоматичною коробкою передач рідко використовують ручне гальмо, оскільки функції режиму “паркування” на АКПП зазвичай забезпечують аналогічний ефект. Проте, інформаційний портал mmr.net.ua нагадав, чому іноді важливо користуватися ручним гальмом при використанні автомобіля з автоматичною коробкою передач.
Під час активації режиму “P” (Паркування) водій фіксує вихідний вал у коробці передач за допомогою спеціального механізму, що має шестерню і блокуючий металевий “штир”. В той час як гальмо стоянки впливає безпосередньо на колеса, стискаючи гальмівні колодки. Таким чином, “ручник” надійніше утримує автомобіль.
Проте це не виключає використання режиму “Паркування”. Якщо автомобіль стоїть на рівній поверхні і немає потреби утримувати його на місці, режим “Паркування” є достатньо прийнятним.
У випадку, коли автомобіль припаркований під нахилом, переводження АКПП в режим “Паркування” створює додаткове навантаження на шестерню вихідного валу та “штир”. Постійне використання цього методу може призвести до поломки механізму автоматичної коробки передач. Тому, коли залишаєте авто на ухилі, використання “ручника” є обов’язковим.
Під час паркування на ухилі слід дотримуватися конкретної послідовності дій: спочатку натискати на гальмо, потім вмикаєте “ручник”, відпускаєте педаль гальма, переконуєтеся, що автомобіль не скочується, і лише після цього переводите селектор автоматичної коробки передач в положення “Паркування”. Розпочинаючи рух порядок дій виглядає так: натискати на педаль гальма, знімати “ручник”, переключати “коробку” у положення “D”, відпускати гальмо і рухатися.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!