Categories: ГБО

Назвали проблеми автомобілів із ГБО взимку і пояснили водіям, як з ними боротися

Володарі автомобілів з газовим обладнанням (ГБО) зіткнуться із рядом специфічних труднощів взимку. Серед них можуть бути переключення на бензин, несподівані зупинки та інші неприємності. Проте дотримання конкретних рекомендацій та ретельне стеження за технічним станом автомобіля допоможуть уникнути цих проблем.

Перед початком холодів рекомендується провести технічне обслуговування автомобіля. Якщо пробіг перевищує 10 000 км, розгляньте заміну газових фільтрів та, можливо, калібрування чи заміну форсунок.

Взимку при використанні ГБО на рідкому газі потрібна спеціальна суміш із зниженим вмістом бутану. Це забезпечить правильні умови випаровування та підвищить ефективність суміші. Бутан випаровується при високих температурах, пропан же – при низьких. Щоб поліпшити якість газу взимку чи влітку, можна відрегулювати його склад.

Додатково, утеплення деяких компонентів ГБО, таких як подача тепла з системи охолодження двигуна чи використання негорючих матеріалів, може зменшити вплив холоду на систему. При експлуатації ГБО важливо запускати та прогрівати двигун на бензині. Якщо є автоматичне перемикання, воно відбуватиметься автоматично. Але при ручному керуванні рекомендується спочатку прогріти двигун до 50°C, щоб антифриз був теплим, а потім переключитися на газ. Важливо переконатися, що бензобак завжди повний, щоб гарантувати плавний перехід на газ.

При температурі нижче 30°C тиск в ГБО може бути недостатнім, і двигун автоматично перейде на бензин. Це може призвести до витрати бензину навіть після прогріву. Важливо слідкувати за рівнем охолоджуючої рідини, щоб уникнути пошкоджень випарника редуктора. Також рекомендується регулярно виводити конденсат для уникнення проблем. При цьому бак із газом не слід заповнювати більше, ніж на 80%, щоб врахувати розширення газу при підвищенні температури.

Важливо розуміти, що експлуатація ГБО потребує більш уважної діагностики та може вплинути на термін служби автомобіля у деяких випадках. Деяка втрата потужності двигуна також може бути помічена при використанні ГБО. Тому важливо уважно стежити за станом системи та дотримуватись технічних рекомендацій.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

29 хвилин ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

21 годину ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

22 години ago

Як часто і кому обов’язково проходити техогляд у 2025 році

ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…

23 години ago

ТОП-10 найкращих дизельних двигунів сучасності

Десять найкращих дизельних двигунів сучасності — рейтинг 2025 року. Ресурс 400 тис. км, надійність, економічність,…

24 години ago

Топ-7 бензинових кросоверів, які служать понад 300 000 км

7 бензинових кросоверів, які доводять: ресурс у 300+ тис. км — реальність. Найнадійніші моделі 2025…

1 день ago