Назвали топ-5 причин, чому не варто переводити автомобіль на газ
Складна економічна ситуація в Україні та високі ціни на пальне змушують деяких автовласників розглядати можливість переходу на газобалонне обладнання (ГБО) для своїх автомобілів. Проте існують певні негативні аспекти, пов’язані з цим рішенням, які варто враховувати. Експерти з порталу Avtosota визначили п’ять причин, чому ГБО може бути не найкращим вибором.
Довгий термін окупності: На сьогодні встановлення ГБО із врахуванням всіх витрат може обійтися в 20 тисяч гривень. При цінах на газ в розмірі 25 гривень за літр та підвищеному споживанні цього пального, експерти розраховують, що окупність переобладнання може зайняти щонайменше півроку.
Зменшення потужності двигуна: Після переходу на пропан-бутан автомобіль може втратити приблизно 10-15% своєї потужності. Це особливо відчутно для автомобілів з двигунами потужністю 100 кінських сил і вище.
Скорочення ресурсу ДВЗ: Зріджений нафтовий газ може значно скоротити термін служби клапанів та головки блоку циліндрів. За експертними оцінками, вже після 200 тисяч кілометрів доведеться робити ремонт двигуна.
Низька якість газу: На багатьох українських АЗС фіксували випадки продажу низькоякісного газу, виробленого з порушенням технології.
Відсутність належної інфраструктури: Більшість газових заправних станцій розташовані в промислових районах, віддалених від населених пунктів, і часто не надають якісного обслуговування.
Отже, варто ретельно взважити всі переваги і недоліки, перш ніж переходити на ГБО для свого автомобіля.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!