Categories: ГБО

Топ-5 наївних міфів про ГБО, в які не варто вірити

Іноді у власників автомобілів можуть бути помилкові уявлення про перехід на газове паливо, думаючи, що після цього їм не потрібно буде заправлятися бензином. Проте це далеко від правди. Експерти автомобільної галузі розглянули п’ять неправдивих міфів, пов’язаних з газобалонним обладнанням (ГБО) для автомобілів.

Перший міф полягає в твердженні, що робота на газу збільшує ресурс двигуна. Це частково правда, адже для поршневого механізму двигуна використання газу є ефективнішим. Однак для випускних клапанів ситуація інша. Так чи інакше, для тривалої роботи двигуна на газу потрібно правильно налаштувати ГБО та постійно підтримувати його технічний стан. Двигуни з гідрокомпенсаторами клапанів працюють найефективніше на газу. Автомобілі без гідрокомпенсаторів вимагають частішого регулювання клапанів.

Другий міф стверджує, що 60-літровий газовий балон дозволяє проїхати далі, ніж 60-літровий бензобак. Це невірно, оскільки витрата газу в літрах вища, ніж витрата бензину. Також газовий балон заповнюється менше, ніж на 15% від свого об’єму, з міркувань безпеки.

Третій міф стверджує, що будь-який автомобіль можна переключити на газ. Але є кілька причин, чому встановлення ГБО може бути складним або навіть неможливим:

– В компактних автомобілях може бути недостатньо місця для балону, і економія на заправках буде мізерною.

– Дизельні двигуни все одно потребують дизельного палива для запуску, тому вигода від економії палива буде незначною.

– Встановлення ГБО на автомобілі з дизельним двигуном може бути складним.

– Автомобілі з ГБО не допускаються на підземні паркінги.

– Встановлення ГБО на новий автомобіль може призвести до втрати гарантії.

– Окупність встановлення ГБО залежить від пробігу автомобіля.

Четвертий міф твердить, що автомобілю з ГБО не потрібен бензин. Сучасне ГБО передбачає запуск двигуна на бензині та його подальший перехід на газ. Тому слід ретельно планувати використання різних видів палива.

П’ятий міф стверджує, що після встановлення ГБО можна їздити скільки завгодно. Газове обладнання також вимагає регулярного технічного обслуговування, включаючи заміну фільтрів та перевірку регулювань.

Загалом, встановлення ГБО може бути вигідним для комерційних автомобілів з великими двигунами та високою витратою палива. Швидкість окупності ГБО також залежить від пробігу автомобіля.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Aleksandr V.

Recent Posts

Хитрощі, про які ви не знали: 10 прихованих функцій авто, що спрощують водієві життя

Сучасні автомобілі буквально напхані найрізноманітнішими опціями і технологіями, про які водії можуть не здогадуватися роками.…

51 хвилина ago

Назвали п’ять шкідливих звичок водія, які вбивають автомобіль

Будь-який досвідчений автомеханік вам скаже, що запорука довговічності автомобіля полягає в правильних обслуговуванні та експлуатації.…

2 години ago

Toyota має намір випустити 10 нових електромобілів до кінця 2026 року

Японська компанія Toyota планує суттєво оновити свою модельну лінійку в майбутні півтора року. Як пише…

3 години ago

Моторист назвав п’ять найнебезпечніших помилок під час доливання антифризу

Антифриз відіграє ключову роль у роботі системи охолодження в автомобілі, запобігаючи перегріванню двигуна і оптимальній…

4 години ago

Електричний кросовер Kia EV5 виявився набагато кращим за Tesla Model Y

Корейська компанія Kia офіційно презентувала серійний варіант свого нового електричного кросовера EV5. Як пише Carscoops,…

5 години ago

Чи можна замінити лише одне колесо на повнопривідному автомобілі: ризики та винятки

Заміна зимових шин на літні є необхідністю для всіх водіїв у весняний період. Виключенням не…

6 години ago