Categories: ГБО

Топ-5 наївних міфів про ГБО, в які не варто вірити

Іноді у власників автомобілів можуть бути помилкові уявлення про перехід на газове паливо, думаючи, що після цього їм не потрібно буде заправлятися бензином. Проте це далеко від правди. Експерти автомобільної галузі розглянули п’ять неправдивих міфів, пов’язаних з газобалонним обладнанням (ГБО) для автомобілів.

Перший міф полягає в твердженні, що робота на газу збільшує ресурс двигуна. Це частково правда, адже для поршневого механізму двигуна використання газу є ефективнішим. Однак для випускних клапанів ситуація інша. Так чи інакше, для тривалої роботи двигуна на газу потрібно правильно налаштувати ГБО та постійно підтримувати його технічний стан. Двигуни з гідрокомпенсаторами клапанів працюють найефективніше на газу. Автомобілі без гідрокомпенсаторів вимагають частішого регулювання клапанів.

Другий міф стверджує, що 60-літровий газовий балон дозволяє проїхати далі, ніж 60-літровий бензобак. Це невірно, оскільки витрата газу в літрах вища, ніж витрата бензину. Також газовий балон заповнюється менше, ніж на 15% від свого об’єму, з міркувань безпеки.

Третій міф стверджує, що будь-який автомобіль можна переключити на газ. Але є кілька причин, чому встановлення ГБО може бути складним або навіть неможливим:

– В компактних автомобілях може бути недостатньо місця для балону, і економія на заправках буде мізерною.

– Дизельні двигуни все одно потребують дизельного палива для запуску, тому вигода від економії палива буде незначною.

– Встановлення ГБО на автомобілі з дизельним двигуном може бути складним.

– Автомобілі з ГБО не допускаються на підземні паркінги.

– Встановлення ГБО на новий автомобіль може призвести до втрати гарантії.

– Окупність встановлення ГБО залежить від пробігу автомобіля.

Четвертий міф твердить, що автомобілю з ГБО не потрібен бензин. Сучасне ГБО передбачає запуск двигуна на бензині та його подальший перехід на газ. Тому слід ретельно планувати використання різних видів палива.

П’ятий міф стверджує, що після встановлення ГБО можна їздити скільки завгодно. Газове обладнання також вимагає регулярного технічного обслуговування, включаючи заміну фільтрів та перевірку регулювань.

Загалом, встановлення ГБО може бути вигідним для комерційних автомобілів з великими двигунами та високою витратою палива. Швидкість окупності ГБО також залежить від пробігу автомобіля.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Aleksandr V.

Recent Posts

Нові правила в Україні: водіїв перевірятимуть документи навіть на АЗС

Українські військовозобов'язані тепер повинні мати при собі військовий квиток або інший документ, що підтверджує їх…

16 хв. ago

Паркування на місцях для інвалідів: які штрафи загрожують водіям за таке порушення

У Києві велопатрульні слідкують за тим, щоб водії правильно паркували свої автомобілі. Вони карають тих,…

1 годину ago

Штраф при першій зупинці: коли водіям потрібно негайно змінити техпаспорт

Українські водії часто вважають, що мають право робити зі своїм автомобілем все, що хочуть, оскільки…

2 години ago

Штраф 100 000 гривень та ув’язнення: де заборонено водіям спати п’яними у машині

Українським водіям заборонено керувати автомобілем у нетверезому стані, але їм дозволено просто знаходитися у своєму…

3 години ago

Штраф 11 000 гривень: де водіїв карають за “неправильне” взуття

Вибір одягу для кожного українського водія — особиста справа, в яку ніхто не повинен втручатися.…

4 години ago

7000 гривень штрафу : де заборонено залишати машину з відчиненими вікнами

В Україні водіїв штрафують за порушення правил, але в інших країнах заборонено залишати авто з…

5 години ago