Categories: ГБО

Топ-5 наївних міфів про ГБО, в які не варто вірити

Іноді у власників автомобілів можуть бути помилкові уявлення про перехід на газове паливо, думаючи, що після цього їм не потрібно буде заправлятися бензином. Проте це далеко від правди. Експерти автомобільної галузі розглянули п’ять неправдивих міфів, пов’язаних з газобалонним обладнанням (ГБО) для автомобілів.

Перший міф полягає в твердженні, що робота на газу збільшує ресурс двигуна. Це частково правда, адже для поршневого механізму двигуна використання газу є ефективнішим. Однак для випускних клапанів ситуація інша. Так чи інакше, для тривалої роботи двигуна на газу потрібно правильно налаштувати ГБО та постійно підтримувати його технічний стан. Двигуни з гідрокомпенсаторами клапанів працюють найефективніше на газу. Автомобілі без гідрокомпенсаторів вимагають частішого регулювання клапанів.

Другий міф стверджує, що 60-літровий газовий балон дозволяє проїхати далі, ніж 60-літровий бензобак. Це невірно, оскільки витрата газу в літрах вища, ніж витрата бензину. Також газовий балон заповнюється менше, ніж на 15% від свого об’єму, з міркувань безпеки.

Третій міф стверджує, що будь-який автомобіль можна переключити на газ. Але є кілька причин, чому встановлення ГБО може бути складним або навіть неможливим:

– В компактних автомобілях може бути недостатньо місця для балону, і економія на заправках буде мізерною.

– Дизельні двигуни все одно потребують дизельного палива для запуску, тому вигода від економії палива буде незначною.

– Встановлення ГБО на автомобілі з дизельним двигуном може бути складним.

– Автомобілі з ГБО не допускаються на підземні паркінги.

– Встановлення ГБО на новий автомобіль може призвести до втрати гарантії.

– Окупність встановлення ГБО залежить від пробігу автомобіля.

Четвертий міф твердить, що автомобілю з ГБО не потрібен бензин. Сучасне ГБО передбачає запуск двигуна на бензині та його подальший перехід на газ. Тому слід ретельно планувати використання різних видів палива.

П’ятий міф стверджує, що після встановлення ГБО можна їздити скільки завгодно. Газове обладнання також вимагає регулярного технічного обслуговування, включаючи заміну фільтрів та перевірку регулювань.

Загалом, встановлення ГБО може бути вигідним для комерційних автомобілів з великими двигунами та високою витратою палива. Швидкість окупності ГБО також залежить від пробігу автомобіля.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Aleksandr V.

Recent Posts

Десять прихованих можливостей вашого автомобіля, які полегшать керування

Сучасні автомобілі – це не просто транспорт, а справжні технологічні дива. Багато водіїв навіть не…

3 години ago

Що робити, якщо пробило колесо, а запасного немає: корисні поради для водіїв

Багато сучасних авто випускають без запасного колеса, щоб зменшити витрати. Але це створює проблему, якщо…

4 години ago

Як очистити каталізатор автомобіля: два надійні способи

Каталітичний нейтралізатор (каталізатор) допомагає зменшити шкідливі викиди автомобіля з двигуном внутрішнього згоряння. Це важлива частина…

5 години ago

Юрист вказав на три категорії водіїв, яких патрульні бояться зупиняти

Не кожен водій буде радий, якщо його зупинить поліція. Однак іноді й для патрульних спілкування…

16 години ago

Водіям пояснили, чому один поширений штраф поліції є незаконним

Штрафи за порушення ПДР в Україні є найчастішим видом покарання для водіїв. Однак значна частина…

17 години ago

Як колір авто може розкрити характер власника: висновки психологів

Колір автомобіля — це не лише про зовнішній вигляд. Психологи вважають, що обраний відтінок може…

17 години ago