Categories: Рейтинги

10 кращих японських двигунів, якими пишається автопром Країни вранішнього сонця

Японські автомобілі стали культовими не лише завдяки дизайну чи технологіям, а передусім завдяки надійним і потужним двигунам. Пропонуємо вам в SUV News добірку з 10 найвідоміших японських моторів, які здобули повагу автовласників у всьому світі та стали гордістю національного автопрому.

1. Mitsubishi 4G63T

Цей 2.0-літровий турбомотор з’явився ще у 1980 році та отримав систему змінних фаз газорозподілу MIVEC. Буква “Т” у назві означає наявність турбонагнітача. Циліндри виготовлялися з чавуну, а потужність сягала вражаючих 280 к.с.

Двигун 4G63T використовували на легендарних ралійних моделях Mitsubishi – від Lancer EX 2000 Turbo до Galant VR-4 і цілої серії Lancer Evolution. Надійність цього мотора доведена десятиліттями експлуатації.

2. Subaru EJ22G

Опозитний 2.2-літровий турбодвигун, який у 1990-х роках встановлювався на обмежену серію купе Subaru Impreza STi 22B. Заявлені 280 к.с. насправді виявилися заниженими – мотор легко видавав понад 300 к.с.

EJ22G оснащений кованими поршнями, турбіною IHI RHF 5HB та славився довговічністю, як і більшість опозитних двигунів Subaru.

3. Mazda 13B-REW

Роторно-поршневий мотор, який став серцем культової Mazda RX-7 (1992–2002). Завдяки компактним розмірам і легкій вазі 13B-REW із двома турбінами розвивав до 280 к.с. і був першим серійним двигуном із послідовним турбонаддувом.

4. Toyota 2JZ-GTE

Один із найвідоміших японських двигунів – 3.0-літрова рядна «шістка» з двома турбінами, який встановлювали на Toyota Supra RZ. Він здобув репутацію «не вбиваного» мотора завдяки міцній конструкції, можливості тюнінгу та потужності до 320 к.с.

5. Toyota 2UR-GSE

Алюмінієвий V8 об’ємом 5.0 л зі спортивними головками від Yamaha, титанами клапанами й системою впуску змінної довжини. Його встановлювали на Lexus LC 500, IS 500 та навіть гоночний Hilux для ралі «Дакар». Потужність – до 507 к.с.

6. Toyota 1LR-GUE

Спеціально створений для суперкара Lexus LFA 4.8-літровий V10 двигун вирізнявся компактністю, легкістю та унікальним звучанням, яке розробляли разом із Yamaha. Потужність – 560 к.с., максимальна швидкість – 325 км/год.

7. Nissan VR38DETT

Встановлюється на Nissan GT-R з 2007 року і до сьогодні. Це 3.8-літровий V6 із двома турбінами, потужність якого досягає 710 к.с. Збирається вручну лише п’ятьма майстрами на заводі в Йокогамі.

8. Nissan RB26DETT

Історичний 2.6-літровий рядний турбомотор для Nissan Skyline GT-R. Його потужність офіційно – 276 к.с., але фактично – понад 320. Чавунний блок і ковані елементи робили RB26 ідеальним для тюнінгу.

9. Honda K20A

2.0-літровий атмосферник, який використовувався на спортивних Honda Civic Type R і Accord Euro. Завдяки системі i-VTEC цей мотор вирізнявся живим характером та потужністю до 221 к.с. при чудовій надійності.

10. Honda F20C

Розроблений спеціально для Honda S2000, цей 2.0-літровий мотор видавав 250 к.с. при 8600 об/хв. Завдяки системі VTEC та високим обертам він став найоборотистішим серійним двигуном свого часу.

Японські виробники створили справжні інженерні шедеври, які досі захоплюють автолюбителів у всьому світі. Ці двигуни – не лише про потужність, а й про надійність, довговічність і безмежний потенціал для тюнінгу.

Вас також можуть зацікавити новини:

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

23 години ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

24 години ago

Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв

Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв у 2025 році: надійні, доступні в обслуговуванні та пристосовані…

1 день ago

Топ-7 автомобілів, які ідеально підходять для українських доріг

Топ-7 автомобілів, які найкраще підходять для українських доріг у 2025 році. Надійні, витривалі моделі з…

1 день ago

Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг

Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг у 2025 році. Реальні проблеми, витрати на…

1 день ago

Какая домашняя зарядка для электромобиля лучше: портативная или стационарная?

Узнайте, какую зарядку для электромобиля выбрать для дома — портативную или стационарную. Сравниваем удобство, мощность…

3 дні ago