Categories: Рейтинги

Всередині не так, як зовні: 6 дорогих авто із винятково дешевими салонами

Коли водій викладає чималу суму за новий автомобіль, він очікує не лише потужності, інновацій та статусу, а й розкішного інтер’єру. Та на практиці деякі виробники пропонують машини з вражаючими характеристиками, але салоном, який виглядає як у бюджетного авто, пише SUV News. Ось шість прикладів, коли очікування розкішного внутрішнього оздоблення не виправдалися.

1. Tesla Cybertruck

Футуристичний електропікап Tesla Cybertruck, що з’явився у 2023 році, вражає своєю зовнішністю та технічними можливостями. Потужна триелектромоторна версія має запас ходу понад 800 км, здатна прискорюватися до 100 км/год менш ніж за 3 секунди й буксирувати інший пікап. Крім того, кузов із нержавіючої сталі витримує навіть шрапнель.

Але в салоні – мінімалізм на межі аскетизму: пластикова обробка без натяку на дорогі матеріали, шви чи навіть дрібні дизайнерські акценти. Є великий 18,5-дюймовий дисплей, але він не рятує відчуття дешевизни. До того ж користувачі вже скаржаться на скрипи й сторонні шуми – те, що неочікувано для авто за 72 тисячі доларів.

2. GMC Hummer EV

Hummer EV – електричний позашляховик, який вражає характеристиками: 18 камер огляду, здатність заряджати інші авто, брутальний зовнішній вигляд. Але ціна в понад 90 тисяч доларів не відповідає інтер’єру. Усередині – багато твердого пластику, мінімум вишуканості й тісний простір.

Два сучасні дисплеї (12,3″ та 13,4″) з якісною графікою виглядають ефектно, але загальна атмосфера – далека від преміуму. Автомобіль вражає ззовні, але всередині здається типовим електрокаром середнього класу.

3. Alfa Romeo Giulia

Стильний і потужний седан Giulia з двигуном V6 на 513 к.с. виглядає дорого, але салон не підтримує це враження. Так, дизайн приладової панелі ергономічний, а вентиляційні отвори стилізовані під турбіни, та це не рятує ситуацію.

Матеріали відчутно прості, 8,8-дюймовий дисплей виглядає застарілим, а товсті рамки ще більше здешевлюють загальну картину. За ціну до 57 тисяч доларів хочеться чогось більш вишуканого.

4. Alfa Romeo Stelvio

Цей кросовер успадкував салон від Giulia, тож і недоліки мають спільні. Так, з 2021 року Stelvio отримав оновлений екран, але загальний стиль все ще більше нагадує минуле десятиліття.

В інтер’єрі домінує жорсткий пластик, прострочки та преміальні деталі відсутні. Попри ціну до 51 тисячі доларів, оздоблення виглядає скромно й поступається конкурентам.

5. Maserati Ghibli 

Ghibli – класика італійського бізнес-класу, яка вже не випускається, але зростає в ціні як потенційний раритет. Та інтер’єр, на жаль, не відповідає високим очікуванням. Дисплеї – застарілі (максимум 10,1 дюйма), деякі елементи взяті з модельного ряду Stellantis, що зовсім не пасує люксовому бренду.

Так, є стильні деталі – аналоговий годинник, циферблати, гарна кольорова гама. Але загалом – це більше машина минулого, ніж зразок сучасної еліти.

6. Infiniti Q50

Седан Q50 мав амбіції стати гідним суперником BMW 3 Series, але застряг у 2013 році. Незважаючи на чудову динаміку (до 304 к.с.) та комфорт, салон не витримує порівняння з сучасними конкурентами.

Два дисплеї один над одним виглядають застаріло, центральна консоль перевантажена кнопками, що додає хаосу. Матеріали якісні, але загальна стилістика — з минулого десятиліття.

Ці моделі доводять, що навіть авто з цінником у десятки тисяч доларів можуть мати салон, гідний бюджетного сегменту. Якщо ви шукаєте преміум відчуття, не варто орієнтуватися лише на зовнішній вигляд і характеристики — інтер’єр також заслуговує на ретельну оцінку.

Вас також можуть зацікавити новини:

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

24 години ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

1 день ago

Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв

Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв у 2025 році: надійні, доступні в обслуговуванні та пристосовані…

1 день ago

Топ-7 автомобілів, які ідеально підходять для українських доріг

Топ-7 автомобілів, які найкраще підходять для українських доріг у 2025 році. Надійні, витривалі моделі з…

1 день ago

Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг

Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг у 2025 році. Реальні проблеми, витрати на…

1 день ago

Какая домашняя зарядка для электромобиля лучше: портативная или стационарная?

Узнайте, какую зарядку для электромобиля выбрать для дома — портативную или стационарную. Сравниваем удобство, мощность…

3 дні ago