Categories: Рейтинги

5 автомобілів, які після 200 000 км починають “з’їдати” власника на ремонти

Багато водіїв вважають, що сучасні авто можуть без проблем проходити сотні тисяч кілометрів. Частково це правда, але є моделі, у яких після пробігу 200 000 км починається справжнє випробування для гаманця. Постійні поломки, дорогі деталі та складний ремонт — ось, що чекає на власника.

Ми зібрали 5 автомобілів, яких краще уникати, якщо ви шукаєте надійне авто з пробігом.

1. Volkswagen Passat B6 (2005–2010 рр.)

Проблеми з DSG, електронікою та системою впорскування можуть зробити експлуатацію болючою. Після 200 000 км часто ламається турбіна, а заміна двомасового маховика влетить у солідну суму.

2. BMW 5-Series E60 (2003–2010 рр.)

Багатий функціонал і комфорт обертаються величезними витратами на ремонти. Після двох сотень тисяч км власники стикаються з протіканням коробок передач, зносом пневмопідвіски (у версіях з нею) та проблемами з електронікою.

3. Audi A6 C6 (2004–2011 рр.)

Відомий як “пожирач” бюджету на ремонти. Після великого пробігу — проблеми з TFSI-двигунами, витрати оливи, заміна ланцюгів ГРМ і поломки коробок Multitronic.

4. Peugeot 407 (2004–2011 рр.)

Складна передня підвіска та електроніка — головні вороги власників після 200 000 км. Додайте сюди дорогі оригінальні деталі, і утримання авто перетворюється на постійний ремонтний марафон.

5. Mercedes-Benz E-Class W211 (2002–2009 рр.)

Надійність легендарного бренду тут під питанням: після великого пробігу виходить з ладу пневмопідвіска, коробка передач потребує капремонту, а електроніка починає “жити своїм життям”.

Чому це відбувається?

  • Зношування вузлів: турбіни, коробки, підвіски та електронних блоків.

  • Вартість оригінальних деталей — особливо для преміум-сегменту.

  • Складність ремонту, яка вимагає спеціалізованих сервісів і високої оплати праці.

Порада: якщо розглядаєте авто з пробігом понад 200 000 км, обов’язково робіть повну діагностику, а для цих моделей — закладайте додатковий бюджет на непередбачувані поломки.

Олександр Успішний

Я понад 8 років працюю з автомобільною тематикою й добре знаю, чим живе автосвіт — від нових моделей і технологій до ринку вживаних авто. Щодня відстежую новини, тенденції та експертні огляди, щоб читачі отримували лише актуальну й достовірну інформацію. Моя мета — робити автомобільні новини цікавими не лише для фахівців, а й для всіх, хто любить машини. У кожному матеріалі я поєдную аналітику, досвід і просту, зрозумілу подачу. Вірю, що якісна авто-журналістика має не лише інформувати, а й допомагати водіям приймати правильні рішення.

Recent Posts

Топ-5 кросоверів, які часто підводять власників: моделі, що створюють більше проблем, ніж радості

Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…

49 хвилин ago

Топ-10 найстійкіших до іржі вживаних авто: моделі, що не «сипляться» навіть після років експлуатації

Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…

2 години ago

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

3 години ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

23 години ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

24 години ago

Як часто і кому обов’язково проходити техогляд у 2025 році

ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…

1 день ago