Багато водіїв вважають, що сучасні авто можуть без проблем проходити сотні тисяч кілометрів. Частково це правда, але є моделі, у яких після пробігу 200 000 км починається справжнє випробування для гаманця. Постійні поломки, дорогі деталі та складний ремонт — ось, що чекає на власника.
Ми зібрали 5 автомобілів, яких краще уникати, якщо ви шукаєте надійне авто з пробігом.
Проблеми з DSG, електронікою та системою впорскування можуть зробити експлуатацію болючою. Після 200 000 км часто ламається турбіна, а заміна двомасового маховика влетить у солідну суму.
Багатий функціонал і комфорт обертаються величезними витратами на ремонти. Після двох сотень тисяч км власники стикаються з протіканням коробок передач, зносом пневмопідвіски (у версіях з нею) та проблемами з електронікою.
Відомий як “пожирач” бюджету на ремонти. Після великого пробігу — проблеми з TFSI-двигунами, витрати оливи, заміна ланцюгів ГРМ і поломки коробок Multitronic.
Складна передня підвіска та електроніка — головні вороги власників після 200 000 км. Додайте сюди дорогі оригінальні деталі, і утримання авто перетворюється на постійний ремонтний марафон.
Надійність легендарного бренду тут під питанням: після великого пробігу виходить з ладу пневмопідвіска, коробка передач потребує капремонту, а електроніка починає “жити своїм життям”.
Зношування вузлів: турбіни, коробки, підвіски та електронних блоків.
Вартість оригінальних деталей — особливо для преміум-сегменту.
Складність ремонту, яка вимагає спеціалізованих сервісів і високої оплати праці.
Порада: якщо розглядаєте авто з пробігом понад 200 000 км, обов’язково робіть повну діагностику, а для цих моделей — закладайте додатковий бюджет на непередбачувані поломки.
Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…
Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…
Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…
ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…