5 двигунів від відомих автовиробників, які жеруть масло вже при смішному пробігу
Підвищена витрата моторної оливи – поширена проблема серед сучасних авто. З часом із нею стикається майже кожен власник, але є двигуни, що починають активно «поїдати» масло ще на відносно малих пробігах. У деяких випадках ситуація тільки погіршується з кожною тисячею кілометрів. Ось п’ять моторів від відомих брендів, які зарекомендували себе в цьому плані не з найкращого боку.
Volkswagen EA888
Бензинові турбодвигуни серії EA888 об’ємом 1.8 і 2.0 л (потужність від 150 до 220 к.с.) широко використовуються у Volkswagen, Skoda та Audi. Найчастіше вони зустрічаються на Tiguan і Octavia.
Проблема – дуже тонкі поршневі кільця та маленькі дренажні отвори, через що мастило починає згорати в циліндрах. У деяких випадках витрата доходить до 1 л на 1000 км уже на ранніх пробігах. Модернізації частково покращили ситуацію, але повністю проблему так і не вирішили.
Nissan MR20DE
Японський двигун об’ємом 2.0 л встановлювався на Qashqai та X-Trail перших поколінь. Надійність у цілому непогана, але після 200 тис. км багато власників починають відмічати витрату мастила – близько 1 л на 5 тис. км.
Особливо проблемними вважаються мотори 2007–2008 рр. випуску. Після 2014 року конструкцію дещо оновили, і масложер став менш вираженим, але повністю не зник.
Subaru FB/FA
Двигуни Subaru давно відомі своєю «любов’ю» до мастила. Особливо це стосується опозитних моторів FB20/25 та FA.
FB-серія починає споживати масло після середніх пробігів, у деяких випадках – уже з 50–70 тис. км.
FA-серія може проявити проблему навіть після 5 тис. км, що стало причиною численних скарг власників Forester та Levorg.
Іноді допомагає капремонт, але гарантії, що витрата зникне назавжди, немає.
Toyota ZZ
Мотор 1ZZ-FE (1.8 л) став справжнім розчаруванням для тих, хто звик до надійності Toyota. Через тонкі кільця та слабкий дренаж поршнів витрата мастила досягає 1 л на 1000 км вже після 35–50 тис. км.
Більш об’ємний 2AZ-FE (2.4 л), що встановлювався на RAV4 і Camry, поводиться краще, але після 200 тис. км більшість власників також стикаються з масложером.
Mitsubishi 4A91
Простий 1,5-літровий мотор, що встановлювався переважно на Mitsubishi Lancer X. Попри відсутність турбіни та складних технологій, він починає активно споживати масло вже після 100 тис. км, а згодом проблема тільки посилюється.
Мастило зникає не лише в циліндрах, а й через передній сальник колінвала, що змушує власників постійно контролювати рівень і доливати рідину.
Ці п’ять двигунів отримали не найкращу репутацію через підвищену витрату мастила. Якщо плануєте купівлю авто з одним із цих моторів, варто:
- перевіряти історію обслуговування;
- готуватися до частого контролю рівня оливи;
- бути готовим до потенційного ремонту або заміни поршневої групи.
Вам також може бути цікаво:
- ТОП-7 надійних гібридних авто 2025 року: які моделі не розчарують власників через 5 років
- Як уникнути займання автомобіля на АЗС у спеку: важливі рекомендації для водіїв
- Чому категорично не можна міняти моторне мастило кожні 10 тисяч кілометрів: пояснення від експертів