5 надійних двигунів, здатних прослужити вірою та правдою не менше 250 тисяч км пробігу

Двигун — один із найскладніших і найдорожчих вузлів автомобіля, тому для більшості водіїв його надійність — ключовий критерій. Багато моторів можуть без капітального ремонту працювати сотні тисяч кілометрів, але серед них є справжні «ветерани», які особливо вирізняються своєю витривалістю. Нижче — п’ятірка таких двигунів, здатних відслужити вірою і правдою 250 тисяч км і більше, пише SUV News.

1. Nissan HR16DE (1.6 л, бензин)

Один із найпоширеніших атмосферних моторів Nissan, встановлюваний на моделі Note, Juke, Qashqai та інші. Потужність — до 117 к.с., відома витривалість — до 270 тисяч км без серйозного втручання. Основна проблема — поява споживання масла після 150 тисяч км. Ще один нюанс — не найзручніша заміна свічок запалювання. Проте загалом двигун простий, добре переносить навантаження і стабільно працює навіть при регулярній трасовій експлуатації.

2. Toyota 4GR-FSE (2.5 л, бензин)

Цей двигун зустрічається на Toyota Camry XV70 та інших преміальних моделях Toyota/Lexus. Має потужність 200 к.с., прямий впорск, фазорегулятори та алюмінієвий блок — але попри складну конструкцію, ресурс перевищує 400–450 тис. км. Потенційні проблеми — зношення водяної помпи та незначне споживання масла після 200 тис. км. Проте при грамотному обслуговуванні — один із найкращих двигунів свого класу.

3. Volkswagen 1.6 MPI EA211

Атмосферний двигун об’ємом 1.6 літра встановлюється на моделі Polo, Rapid та деякі Seat. Версія чеської збірки вважається вдосконаленою — тут зменшено шум, підвищено надійність поршневої групи. Середній ресурс — близько 300 тис. км. Двигун чутливий до якості пального та регулювання клапанів, але при правильному обслуговуванні — досить довговічний і невибагливий.

4. PSA EC5 (1.6 л, бензин)

Цей мотор — модернізована версія легендарного TU5JP4, відомого ще з 1980-х. Зустрічається переважно на автомобілях Peugeot та Citroën. Має чавунний блок, просту конструкцію, ресурс понад 400 тис. км. Слабкі місця — можливість потреби у перепрошивці блоку керування після 150 тис. км та заміна каталізатора. Загалом — надійний і ремонтопридатний агрегат, пристосований до нашої реальності.

5. Renault K4M (1.6 л, бензин)

Двигун K4M — один із символів надійності Renault. Встановлювався на Logan, Sandero, Largus та інші бюджетні моделі. Завдяки чавунному блоку, ремінному приводу ГРМ і простому впорску, цей мотор проходить 400–450 тис. км із мінімальними втручаннями. Основне — вчасно міняти ремінь ГРМ (раз на 40 тис. км) та стежити за рівнем масла. Ідеальний вибір для тих, хто шукає простий, витривалий і доступний у ремонті двигун.

Якщо ви шукаєте автомобіль із двигуном, який не підведе навіть після кількох сотень тисяч кілометрів, варто звернути увагу на моделі з моторами з цього списку. При грамотному догляді вони здатні проїхати стільки, скільки не витримують навіть деякі сучасні турбомотори.

Вас також можуть зацікавити новини:

Читайте також