Назвали топ-7 кросоверів, які не варто купувати на вторинному ринку
Плануєте купити вживаний кросовер і хочете заощадити? Це справді розумне рішення — але лише за умови, що ви не оберете один із «проблемних» варіантів. Деякі моделі після 100–150 тис. км починають сипатися на очах: дорогий ремонт, ненадійні вузли, складна електроніка й недоступні запчастини можуть перетворити авто на бездонну «скарбничку» витрат.
Ось 7 кросоверів, яких варто оминати на вторинному ринку, навіть якщо їхня ціна здається привабливою.
1. Nissan Qashqai з двигуном 1.2 DIG-T
Типові проблеми: масложер, турбіна, ланцюг ГРМ
Чому не варто: бензиновий мотор із турбонаддувом та малим об’ємом має слабкий ресурс. Часті скарги на витрату оливи та знос ланцюга вже на 100–120 тис. км. Ремонт обходиться недешево, а якісних моторів на заміну обмаль.
2. Chevrolet Captiva
Типові проблеми: ненадійна АКПП, глюки електроніки
Чому не варто: складна конструкція коробки та часті електричні збої — головні «болячки». Після відходу бренду з України, знайти оригінальні запчастини стало складніше, а ремонти — дорожчими.
3. Jeep Compass (1.4 бензин)
Типові проблеми: турбіна, перевитрата пального, іржа
Чому не варто: на вигляд — брутальний позашляховик, на ділі — часті відмови турбіни, ненажерливий двигун та слабке лакофарбове покриття. Після 100 тис. км починаються суттєві вкладення.
4. BMW X5 (E70)
Типові проблеми: пневмопідвіска, зношені агрегати, скручений пробіг
Чому не варто: вживані X5 часто мають реальний пробіг понад 300 000 км, але на приладах — 170–200. Підвіска, коробка, електроніка — усе дороге в обслуговуванні. Авто більше підходить для фанатів бренду з глибоким гаманцем.
5. Mitsubishi Outlander 2.4 з варіатором CVT
Типові проблеми: знос варіатора Jatco
Чому не варто: варіатор може зламатися раптово, без симптомів. Якщо обслуговування коробки не підтверджене документально — ремонт може потягнути на 1000–2000 доларів. Надійність — лотерея.
6. Volkswagen Tiguan з двигуном 1.4 TSI
Типові проблеми: підвищене споживання оливи, проблемна DSG
Чому не варто: мотор 1.4 TSI часто грішить перегрівами, а коробка передач DSG DQ200 — одна з найвибагливіших. Уже після 100 тис. км можливі значні вкладення. Підійде лише тим, хто готовий інвестувати в сервіс.
7. Peugeot 3008 (1.6 THP)
Типові проблеми: турбіна, ланцюг ГРМ, електроніка
Чому не варто: двигун розроблений у партнерстві з BMW і має низку недопрацювань — швидкий знос ланцюга, проблеми з тиском оливи, складна система охолодження. Електроніка — окрема історія: складна й вибаглива.
Що перевірити перед купівлею вживаного кросовера:
- Технічну історію по VIN-коду
- Пробіг у блоках керування (а не лише на одометрі)
- Стан двигуна та коробки передач
- Відгуки реальних власників на тематичних форумах
- Дані про регулярне обслуговування (записи, чеки)
Не всі кросовери однаково витривалі з пробігом. Деякі моделі краще оминати, щоб не витрачати тисячі гривень щомісяця на ремонти. Перевіряйте історію, не ведіться лише на зовнішній вигляд чи низьку ціну — і купівля стане справді вигідною інвестицією, а не головним болем.
Вас також можуть зацікавити новини:
- Продаєш авто — маєш платити: скільки українці повинні віддати державі
- Водіїв масово штрафують за відсутність одного предмета в машині: хто ризикує залишитися без прав
- Топ-5 бензинових моторів, яких варто уникати