Топ-5 бензинових моторів, яких варто уникати

Плануєте купувати вживаний автомобіль з бензиновим двигуном? Не поспішайте — деякі мотори мають настільки серйозні “вроджені” проблеми, що ремонт може коштувати дорожче за саму машину. В SUV News зібрали ТОП-5 бензинових двигунів, яких фахівці та досвідчені автовласники радять уникати — через ненадійність, конструктивні недоліки чи вкрай дорогу експлуатацію.

1. 1.4 TSI (EA111) — Volkswagen, Skoda, Audi, SEAT

Проблеми:

  • розтягування або обрив ланцюга ГРМ;
  • нагар на клапанах;
  • підвищена витрата оливи;
  • вихід з ладу турбіни.

Що кажуть майстри: Цей мотор активно використовувався в авто VW Group до 2012 року. Найгірше — поєднання турбіни й компресора, що давало “дірку” в надійності. Навіть при пробігах 100–150 тис. км можуть бути серйозні поломки.

2. N43 / N45 — BMW

Проблеми:

  • ненадійна ланцюгова передача;
  • слабкі інжектори;
  • чутливість до якості пального;
  • проблеми з системою Valvetronic.

Особливо ризиковано купувати BMW 1-Series або 3-Series з цими моторами. Часто ремонти коштують десятки тисяч гривень, а повністю усунути всі “дитячі хвороби” не вдається навіть після кількох сервісів.

3. EcoBoost 1.0 (Ford)

Проблеми:

  • перегрів двигуна;
  • витік антифризу;
  • дефекти головки блоку циліндрів;
  • тріщини в системі охолодження.

Мікромотор — великі проблеми. Трициліндровий 1.0 EcoBoost звучить економно, але в реальності — один з найпроблемніших моторів Ford останніх років. Особливо ризиковано купувати Focus, Fiesta або C-Max з пробігом.

4. THP 1.6 (PSA + BMW)

Проблеми:

  • обрив ланцюга ГРМ навіть на малих пробігах;
  • закоксування клапанів;
  • збої в паливній системі;
  • підтікання масла.

Цей двигун встановлювали на Peugeot, Citroën, Mini Cooper. Здавалося б, сучасний турбомотор — але реальність показала: без частого і дорогого обслуговування він швидко “вмирає”. Часто «виносить» турбіну або ГБЦ.

5. 2.5L Duratec (Mazda L5-VE / Ford)

Проблеми:

  • тріщини в блоці циліндрів;
  • надмірна витрата оливи;
  • швидкий знос поршневих кілець;
  • ненадійний термостат і помпа.

Особливо актуально для Mazda 6, CX-5, Ford Fusion. Попри просту конструкцію, мотор має слабкий ресурс без капремонту. Витрати на утримання можуть здивувати навіть власників німецьких авто.

Як уникнути проблемного двигуна при купівлі авто:

  • Перевіряйте VIN-код і технічні характеристики перед купівлею.
  • Звертайтеся до перевірених СТО для передпродажної діагностики.
  • Остерігайтесь “надто привабливих” цін — зазвичай, за ними ховається дорогоцінний ремонт.

Вживане авто — це завжди компроміс, але не варто миритися з ризиком капремонту двигуна вже після перших 10 тисяч кілометрів. Якщо бачите авто з одним із цих моторів — тримайтеся подалі або готуйтеся до витрат. Набагато краще одразу обрати надійну модель з перевіреним агрегатом, навіть якщо вона трохи дорожча.

Вас також можуть зацікавити новини:

Читайте також