Топ-5 бензинових моторів, яких варто уникати
Плануєте купувати вживаний автомобіль з бензиновим двигуном? Не поспішайте — деякі мотори мають настільки серйозні “вроджені” проблеми, що ремонт може коштувати дорожче за саму машину. В SUV News зібрали ТОП-5 бензинових двигунів, яких фахівці та досвідчені автовласники радять уникати — через ненадійність, конструктивні недоліки чи вкрай дорогу експлуатацію.
1. 1.4 TSI (EA111) — Volkswagen, Skoda, Audi, SEAT
Проблеми:
- розтягування або обрив ланцюга ГРМ;
- нагар на клапанах;
- підвищена витрата оливи;
- вихід з ладу турбіни.
Що кажуть майстри: Цей мотор активно використовувався в авто VW Group до 2012 року. Найгірше — поєднання турбіни й компресора, що давало “дірку” в надійності. Навіть при пробігах 100–150 тис. км можуть бути серйозні поломки.
2. N43 / N45 — BMW
Проблеми:
- ненадійна ланцюгова передача;
- слабкі інжектори;
- чутливість до якості пального;
- проблеми з системою Valvetronic.
Особливо ризиковано купувати BMW 1-Series або 3-Series з цими моторами. Часто ремонти коштують десятки тисяч гривень, а повністю усунути всі “дитячі хвороби” не вдається навіть після кількох сервісів.
3. EcoBoost 1.0 (Ford)
Проблеми:
- перегрів двигуна;
- витік антифризу;
- дефекти головки блоку циліндрів;
- тріщини в системі охолодження.
Мікромотор — великі проблеми. Трициліндровий 1.0 EcoBoost звучить економно, але в реальності — один з найпроблемніших моторів Ford останніх років. Особливо ризиковано купувати Focus, Fiesta або C-Max з пробігом.
4. THP 1.6 (PSA + BMW)
Проблеми:
- обрив ланцюга ГРМ навіть на малих пробігах;
- закоксування клапанів;
- збої в паливній системі;
- підтікання масла.
Цей двигун встановлювали на Peugeot, Citroën, Mini Cooper. Здавалося б, сучасний турбомотор — але реальність показала: без частого і дорогого обслуговування він швидко “вмирає”. Часто «виносить» турбіну або ГБЦ.
5. 2.5L Duratec (Mazda L5-VE / Ford)
Проблеми:
- тріщини в блоці циліндрів;
- надмірна витрата оливи;
- швидкий знос поршневих кілець;
- ненадійний термостат і помпа.
Особливо актуально для Mazda 6, CX-5, Ford Fusion. Попри просту конструкцію, мотор має слабкий ресурс без капремонту. Витрати на утримання можуть здивувати навіть власників німецьких авто.
Як уникнути проблемного двигуна при купівлі авто:
- Перевіряйте VIN-код і технічні характеристики перед купівлею.
- Звертайтеся до перевірених СТО для передпродажної діагностики.
- Остерігайтесь “надто привабливих” цін — зазвичай, за ними ховається дорогоцінний ремонт.
Вживане авто — це завжди компроміс, але не варто миритися з ризиком капремонту двигуна вже після перших 10 тисяч кілометрів. Якщо бачите авто з одним із цих моторів — тримайтеся подалі або готуйтеся до витрат. Набагато краще одразу обрати надійну модель з перевіреним агрегатом, навіть якщо вона трохи дорожча.
Вас також можуть зацікавити новини:
- Як уникнути неприємностей при сплаті штрафів: важливі деталі, щоб не стати боржником
- Ця поширена звичка водіїв вбиває двигун удвічі швидше: кого це стосується насамперед
- Механік з 50-річним досвідом назвав вживаний позашляховик, який проїде понад 800 000 км